خرم‎آباد- مدیرکل پست لرستان با تأکید بر این که اداره کل پست می‎تواند به برندسازی محصولات استان کمک کند، افزود: با راه‎اندازی گیت‎وی از سال گذشته بیش ۱۶هزار فقره ‌مرسولات لرستان از این طریق ارسال شد.

گیت‎وی؛ به برندسازی محصولات لرستان کمک خواهد کرد

به گزارش خبرنگار قدس‎آنلاین؛ حاتم سلیمانی ظهر امروز در جلسه شورای اداری با اشاره به اینکه در آستانه روز پست هستیم گفت: سال گذشته اساسنامه‏ی جدید شرکت ملی پست به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ابلاغ و وظایف جدید تدوین شد.

وی با بیان این که وظایف پست در سه حوزه فیزیکی، مالی و الکترونیکی تعریف شده است افزود: براساس قانون هر چیز قابل ارسال فیزیکی، ابلاغیه، اطلاعیه، بسته، مرسوله و حواله را  مرسولهی پستی می‎گویند.

سلیمانی تصریح کرد: در سال 66 مرسوله‎ی پستی تنها بر مبنای خدمات فیزیکی تعریف می‎شد ولی اکنون بر اساس این کارگروه‎ها مرسولات پستی بر اساس سه حوز‎ه‎ی نامبرده تعریف می‎شود.

وی با بیان اینکه در گذشته قرار بر این بود که بخش‎هایی از شرکت پست به بخش خصوصی واگذار گردد ولی به دلیل امنیتی و آدرس‎ شهروندان این کار انجام نشد، گفت: در حال حاضر به دلیل کمک به بخش خصوصی به دو تا از اپراتورها مجوز داده شده است و به زودی کار خود را شروع خواهند کرد.

مدیرکل پست لرستان درخصوص یکپارچه‎سازی آدرس‎ها توسط سامانه جی‎نف با اشاره به اینکه آدرس از طریق خوداظهاری انجام می‎شود، تصریح کرد: البته این موضوع سبب درگیری‌هایی میشود اما بر اساس جینف سامانهی یکپارچهی آدرس ایرانیان که باید از آدرس استاندارد استفاده شود، اجرا خواهد شد.

سلیمانی یادآور شد: پروژه جی‌نف و سیماک مصوب اقتصاد مقاومتی بوده که به همه استانداران کشور ابلاغ شده است.

وی اضافه کرد: سیماک هم سامانهی یکپارچهسازی مدیریت املاک کشور است که توسط آن تمامی استعلامات میان دستگاهی ساماندهی خواهند شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.