مشهد- امام جمعه مشهد جداسازی کردستان عراق را توطئه نابکارانه استکبار جهانی در جهت جبران شکست جریان تکفیری در منطقه دانست و گفت:‌ استکبار با این هدف به دنبال ایجاد اسرائیل دوم در منطقه است.

استکبار درصدد ایجاد اسرائیل دوم در منطقه/جداسازی کردستان عراق برای جبران شکست تکفیری ها است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد افزود: خانواده بارزانی از دوران گذشته یک خانواده سرسپرده آمریکا بود و پدر اینها به عنوان مزدور این‌ها مدت‌ها در کردستان عراق در خط مبارزه با نفوذ شوروی با حزب بعث جنگید و در نهایت شکست خورد و شاه ملعون ملامصطفی بارزانی را پناه داد و با دو پسرش به ایران آمدند و در کرج ساکن شدند.

آیت الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فرزندان وی از کشور خارج شدند زیرا پناه گرفته محمدرضا پهلوی بودند و مزدور و سرسپرده آمریکا بودند. مزدوری تبار بارزانی به عنوان سرسپردگی آمریکا به حدی رسیده است که نقش دوم صهیونیستی را در منطقه ایفا کند و نوکر و سرسپرده آمریکا شود و اینکه آمریکا ابتدا با تجزیه مخالفت کرد یک تاکتیک و شیطنت بود.

وی با اشاره به اینکه اینها دنبال ایجاد اسرائیل دوم در منطقه هستند اظهار داشت: دشمن استکباری برابر نظام ما با همه قدرت ایستاده است اما نقطه مقابلش که تجلی نور خدا بود این تشییع پیکر یک سرداده و جان داده در راه خدا بود. از ابتدای پیروزی انقلاب جز تشییع امام بزرگوار تشییعی با این عظمت صورت نگرفته است.

امام جمعه مشهد گفت: واشنگتن پست که یک رسانه آمریکایی است رسماً اعلام کرد که تشییع رزمنده ایرانی مانند یک نماد بود و وی مانند یک نماد تشییع شد یعنی حتی جریان‌های استکباری از این موضوع متحیر شدند و این موضوع نشان داد که هنوز ذائقه مردم ذائقه انقلابی و شهادت است.

آیت الله علم‌الهدی ادامه داد: جامعه باید به تمام دنیا اعلام می‌کرد که هنوز در کشور ذائقه انقلاب و شهادت از میان نرفته و این خلاف تحلیل برخی است که می‌گویند سفره دین در کشور جمع شده و باید به انقلاب و دین و شهادت کاری نداشت. اینها جامعه و مردم را نشناخته‌اند و به صرف ارتباط با عده‌ای ولنگار تصور می‌کنند تمام جامعه همین ها هستند. شهادت هدف نیست بلکه ابزار هدف و مقصد است مردم ما ذائقه شهادت دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.