اهواز- سرپرست هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان خبر انتشار یافته در فضای مجازی مبنی بر عدم استقبال از فاطمه پاپی ملی پوش فوتسال بانوان  اندیمشکی را تکذیب کرد.

تکذیب عدم استقبال از بانوی اندیمشکی تیم ملی فوتسال

نگار افشین در پی انتشار خبرهایی در فضای مجازی منبی بر اینکه فاطمه پاپی  ملی پوش تیم فوتسال بدون استقبال مسئولان ورزشی به اندیمشک بازگشت در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: این خبر کاملا کذب است و از سوی اداره کل ورزش و جوانان تکذیب می شود.

وی ضمن گله مندی از هیات فوتبال و روابط عمومی هیات فوتبال استان خوزستان افزود: ابتدا باید از سوی هیات فوتبال اطلاع رسانی می شد که چه روزی بازگشت ملی پوش است تا از قبل تدارک استقبال همانند سایر قهرمانان فراهم می شد.

سرپرست هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: زمانی که متوجه حضور چهار ملی پوش فوتسال خوزستان روز ششم مهرماه در فرودگاه بین المللی اهواز شدیم، افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان به همراه ابراهیم نصیری معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان در این فرودگاه به همراه خانم مــنــادیــان مــربی و داور فــوتــســال و مــربــی تــیــم تــوپ و تــور به همراه سایر ورزشکاران که اندیمشکی هستند به نمایندگی از امور ورزش بانوان از فاطمه پاپی، سهیلا ملمولی، طاهره مهدی پور  و فرشته خسروی استقبال کردند، همچنین حتی ماشین ویژه برای اعزام آنان به شهرستان ایذه و اندیمشک گرفته شد.

افشین بیان کرد: در شهرستان اندیمشک نیز به علت ورود همزمان فاطمه پاپی و افتتاح پروژه های عمرانی و ورزشی این شهرستان با حضور استاندار خوزستان، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان امکان استقبال مجدد نبوده است.

وی گفت: طی تماس تلفنی به فاطمه پاپی تبریک گفته، همچنین امروز شنبه هشتم مهرماه برای دیدار با وی و همچنین بــعــد از عــاشــورا نیز دیداری با سهیلاملمولی، طاهره مهدی پور و فرشته خسروی ملی پوشان فوتسال ایذه ای خواهم داشت.

سرپرست هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اظهار کرد: در تعجبم چرا این افراد چنین خبرهای کذبی را انتشار میدهند و زحمات مسئولان ورزش استان را زیر سئوال میبرند.

افشین در پایان یادآورشد: چهار ملی پوش فوتسال بانوان خوزستانی در مسابقات آسیایی به میزبانی کشور ترکمنستان موفق به کسب مقام سوم شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.