قوچان- عضو خبرگان رهبری گفت: کربلا یعنی ولایت مداری و دفاع از ولایت و امروز ولایت‌فقیه ما قطره‌ای از دریای بزرگ ولایت حسین(ع) است.

کربلا یعنی ولایت مداری و دفاع از ولایت

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید احمد خاتمی در اجتماع ظهر شنبه عزاداران تاسوعای حسینی در قوچان بابیان این مطلب که در روز تاسوعا عزاداران اباعبدالله(ع) باید با حضرت ابوالفضل العباس(ع) بیعت داشته باشند گفت: بیعت با نفر دوم نهضت حسینی زندگی کردن است.

وی افزود: حضرت ابوالفضل(ع) بصیرتی عمیق داشت و معنای درست زندگی کردن، حق و فداکاری را درست در زندگی درک کرد.

امام‌جمعه موقت تهران با اشاره به این مطلب که ما نیز همانند عباس(ع) تاآخرین‌نفس و قطره خون، پرچم فاطمه الزهرا(س)، علی(ع) و حسین(ع) را که در اهتزاز است، برافراشته نگه خواهیم داشت اظهار داشت: جمعیت عظیمی که امروز با عشق جمع شده‌اند و عاشقانه برای عباس سینه می‌زنند درواقع بیعت‌کننده با حضرت ابوالفضل(ع) هستند که بعد از عاشورا و تاسوعا نیز پای دین خود می‌ایستند.

وی با برشمردن فرهنگ شهادت در زندگی حضرت ابوالفضل(ع) خاطرنشان کرد: دین، عفاف، ایثار و شهادت درراه خدا یعنی زنده نگاه‌داشتن فرهنگ شهادت و این همان فرهنگی است که دشمنان ما را زمین‌گیر می‌نماید.

عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام ادامه داد: داشتن زندگی الهی داشتن حضرت عباس(ع) است و امروز میلیون‌ها نفر دلداده و عاشق باافتخار "یا عباس" را فریاد می‌زنند.

وی بابیان اینکه دشمنان می‌خواهند جوانان ما را از دین دور کنند و این را می‌توان در فضاهای مجازی دید تصریح کرد: شمر زمان سر شهید جوان حرم زینب شهید حججی را غریبانه با خنجر برید، اما این شهید غریب نماند و مردم ایران با حضور پرشور خود در مراسم تشییع نمادی از تجلیل خود را از این شهید انجام دادند.   

عضو خبرگان رهبری با تأکید بر این مطلب که کربلا یعنی ولایت مداری و دفاع از ولایت افزود: امروز ولایت‌فقیه ما قطره‌ای از دریای بزرگ ولایت حسین است و این ولایت عطر ولایت علی را دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.