گارد ویژه اسپانیا با هجوم به صندوق های رای مربوط به همه پرسی کاتالونیا عملا وارد نبرد خیابانی با مردم این ایالت شده و احتمال لغو بازی امروز بارسلونا برابر لاس پالماس وجود دارد.

احتمال لغو دیدار بارسلونا بخاطر ادامه درگیری‌ها در کاتالونیا

به گزارش قدس آنلاین، در حالی که از دو ماه پیش تا ساعاتی قبل به صورت مستمر به مردم کاتالونیا بابت حضور در رفراندوم این ایالت هشدار داده شده بود، مردم کاتالونیا از ساعت ۵ صبح در خیابان‌ها صف کشیده و در اطراف مراکز مربوط به رای گیری با وجود بارش شدید باران تجمع کردند.

پلیس ویژه اسپانیا توسط دو کشتی غول پیکر مخصوص حمل بار و اتومبیل از شب گذشته وارد بند بارسلونا شده و خیابان‌های کاتالونیا را تحت کنترل کامل خود در آورده‌اند. ساعتی پیش نیز سالن چند منظوره در قلب شهر بارسلونا توسط گارد ویژه محاصره و تمام صندوق‌های رای جمع آوری و تخریب شد. حداقل ۲۰۰ شهروند کاتالونیایی از شب گذشته تا کنون بازداشت و به مرکزی در مادرید منتقل شده‌اند.

باشگاه بارسلونا هنوز در این خصوص بیانیه رسمی منتشر نکرده اما با توجه به این که بازی این تیم برابر لاس پالماس به ساعت ۱۷:۴ به وقت تهران برگزار می‌شود، احتمال لغو این بازی و موکول شدنش به زمانی دیگر وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.