رئیس اداره خبر و رسانه آستان قدس رضوی گفت: اداره خبر و رسانه آستان قدس رضوی در ماه‌های اخیر طبق تاکیدات تولیت معزز آستان قدس رضوی همکاری لازم را به طوری جدی و در سطح حرفه‌ای با همه رسانه‌های را در دستور کار خود قرار داده است.

همکاری جدی و حرفه‌ای با همه رسانه‌های کشور در دستور کار آستان قدس رضوی است

به گزارش قدس آنلاین، حسن دست پروری اظهار کرد: اداره خبر و رسانه آستان قدس رضوی در ماه‌های اخیر طبق تاکیدات تولیت معزز آستان قدس رضوی همکاری لازم را به طوری جدی و در سطح حرفه‌ای با همه رسانه‌های را در دستور کار خود قرار داده است.
وی افزود: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا همزمان با ایام دهه اول محرم و نزدیک شدن به ایام تاسوعا و عاشورا، که رسانه‌های مختلف برای پوشش اخبار به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند، فرآیند حضور این عزیزان در حرم مطهر رضوی تسهیل گردد.
رئیس اداره خبر و رسانه آستان قدس رضوی با اشاره به افزایش حجم برنامه‌ها در حرم مطهر رضوی در ایامی مانند دهه اول محرم خاطر نشان کرد: رویکرد این اداره همکاری با تمامی رسانه است.
وی خاطر نشان کرد: همکاری‌های اخیر با رسانه‌ها در تاریخ  آستان قدس رضوی بی‌بدیل بوده است، در گذشته بسیاری از رسانه‌ها از حضور در برنامه‌های آستان قدس رضوی محروم بودند اما اکنون اداره خبر و رسانه یکی از وظایف خود را اطلاع رسانی تخصصی به همه رسانه‌های کشور می‌داند.
دست پروری تصریح کرد: رسانه‌های مختلف با هماهنگی قبلی با اداره خبر و رسانه می‌توانند با رعایت موازین حرفه‌ای در آیین‌های حرم مطهر شرکت نمایند.
وی با تشکر از همه خبرگزاری‌ها و مطبوعات و رسانه ملی و تمامی رسانه‌ها از همکاری ویژه این عزیزان در انعکاس خبرهای آستان قدس رضوی تشکر کرد و گفت: بنای ما ارتقاء سطح این تعاملات است و در این راستا تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا اگر مشکلات جزئی هم وجود دارد، برطرف گردد.
رئیس اداره خبر و رسانه آستان قدس رضوی در پایان خاطرنشان کرد: حفظ قداست آستان قدس رضوی هیچ منافاتی با حضور اصحاب رسانه ندارد بلکه یک فرصت بسیار مغتنم است که می‌توان در جهت انعکاس دلدادگی مردم و خدمات آستان قدس رضوی و شنیدن نقطه نظرات زائران و مجاوران از آن بهره‌مند شد.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.