یزد - مسئول اجرایی ستاد مردمی اربعین استان یزد گفت: در اربعین امسال ۳۰ موکب توسط یزدی‌ها در مسیر نجف تا کربلا برپا خواهد شد .

 ۳۰موکب توسط یزدی‌ها درمسیرنجف تا کربلابرپا می شود

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمود حسینی با بیان این خبر اظهار داشت: برنامه ریزی برای برنامه‌های اربعین بعد از برنامه های عاشورا و دهه اول محرم آغاز می شود و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری پیاده روی اربعین در استان یزد انجام خواهد شد.

وی افزود: امسال از طرف ستاد اربعین استان یزد،۳۰ موکب درمسیر نجف تا کربلا برپا می‌شود و علاوه بر آن، یک موکب بزرگ نیز در محل جسرالعباس در ورودی کربلا توسط یزدی‌ها برپا خواهد شد.

حسینی تصریح کرد: دراین موکب هر شب اسکان ۵ هزار نفر با همکاری سپاه الغدیر استان یزد و ستاد اربعین استان پیش‌بینی شده است.

وی خاطر نشان ساخت: علاوه بر موکب بزرگ اسکان، یک موکب بزرگ نیز برای اطعام زائران در نظر گرفته شده که این موکب در میدان شهدا مستقر خواهد شد وبیش از ۸ هزار زائر در هر وعده غذایی توسط دست‌اندرکاران و عوامل این موکب اطعام می شوند.

حسینی از مسئولان استان یزد خواست: امکانات رفاهی و حمل و نقل را برای زائران فراهم کنند تا شاهد رضایت و رفاه زائران و باشکوه‌تر شدن پیاده‌روی اربعین باشند و مردم نیز می‌توانند کمک‌های نقدی و نذورات خود را به دفتر ستاد واقع در حسینیه آقا تحویل دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.