کرج- رییس هیئت جودو استان البرز با تاکید براینکه محدودیت های سخت افزاری این رشته ورزشی را به شدت آزار می دهد گفت: رایزنی هایی را برای احداث خانه تخصصی جودو با مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون داشته ایم که تاکنون به سرانجام مشخصی نرسیده است.

محدودیت های سخت افزاری جودو البرز را آزار می دهد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد قدس محلاتی افزود: اخیرا نیز تلاش هایی برای حل مشکل داشته ایم که مقرر شد۲۰۰ میلیون تومان از اعتبارات استانی برای احداث خانه جودو اختصاص پیدا کند و فدراسیون نیز در خصوص تجهیز و تکمیل این سالن ورزشی اختصاصی حمایت های لازم را داشته باشد.

وی تصریح کرد: به طور قطع با بهره برداری از این سالن و حل مشکل سخت افزاری جودو استان می توانیم جایگاهی به مراتب اثرگذارتر در سطح کشور داشته باشیم و قطب اصلی این ورزش لقب بگیریم.

رییس هیئت جودو البرز با بیان اینکه موضوع استعدادیابی همواره در اولویت کاری این هیئت ورزشی قرار داشته گفت:برگزاری جشنواره نونهالان با همکاری کمیته نونهالان فدراسیون در ماه گذشته در همین راستا بود ضمن آنکه علاوه بر این ۱۰۰ شرکت کننده جدید در حدود ۳۰۰ جودو کار رده پایه داریم که در سطح استان وباشگاه های مختلف فعالیت دارند.

وی گفت: نداشتن یک سالن تمرینی جودو به مانند دیگر استان ها یکی از عوامل اصلی اجرایی نشدن برنامه های ما برای آینده است وامیدوارم مسئولان استانی و وزارت ورزش در این خصوص نگاهی ویژه به البرز داشته باشند تا در نهایت این استان نیز به مانند دیگر استان ها صاحب یک سالن تخصصی جودو برای برگزاری مسابقات و اردوهای آماده سازی خود شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.