شهرکرد- مدیرکل انتقال خون چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌زمان با ایام محرم امسال ۷۷۳ واحد خون در چهارمحال و بختیاری اهدا شد.

۷۷۳ واحد خون در چهارمحال و بختیاری اهدا شد

به گزارش قدس آنلاین، محمدملک محمدی با اشاره به فعالیت ۳ پایگاه خون‌گیری در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی ۳۸۲ نفر به ۳ پایگاه خون‌گیری در شهرکرد، بن و بروجن مراجعه‌کرده‌اند.

وی افزود: از مجموع ۳۸۲ مراجعه‌کننده در طرح نذر خود در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی ۳۰۲ واحد خون در قالب طرح نذر خون اهدا شد.

مدیرکل انتقال خون چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در مدت ۱۰ روز نخست ماه محرم ۱۰۱۶ نفر به پایگاه‌های خون‌گیری مراجعه کرده‌اند، بیان کرد: در طول این مدت ۷۷۳ واحد خون اهدا شده است.

محمدی با اشاره به اجرای طرح نذر خون در پایگاه‌های خون‌گیری استان خاطرنشان کرد: عزاداران می‌توانند با مراجعه به مراکز اهدای خون از اول محرم تا اربعین، نذر خود را ادا کنند.‌

وی تصریح کرد: طرح بزرگ نذر خون با شعار «نذر خون، تصمیم آگاهانه، اهدای خون مسئولانه» و با رویکرد استفاده صحیح از ظرفیت فرهنگی مردم به منظور پیوستن به صف داوطلبان اهدای خون در ماه محرم و صفر اجرا می‌شود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.