زاهدان- فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز در سواحل مکران برکت و موفقیت را شاهد هستیم و وقتی مقایسه می‌کنیم می بینیم که تلاش و حرکت همرزمانمان برکت‌های زیادی را عاید این سواحل کرده و حقیقتا این پیشرفت‌ها قابل مقایسه با گذشته نیست.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در بازدید از منطقه سوم نداجا در کنارک، اظهار داشت: امروز در سواحل مکران برکت و موفقیت را شاهد هستیم و وقتی مقایسه می‌کنیم می‌بینیم تلاش و حرکت همرزمان‌ ما برکت‌های زیادی را عاید این سواحل کرده و حقیقتاً این پیشرفت‌ها با گذشته قابل مقایسه نیست.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تاکیدهای مکرر فرماندهی معظم کل قوا راجع به نیروی دریایی ارتش، آمادگی دفاعی و راهبردی بودن این نیرو به ما حکم می‌کند که اولین ماموریت را از نداجا شروع کنیم.

وی دیدار با همرزمانش در کنارک و عرض خداقوت به آنان را مزید بر علت برای انتخاب منطقه سوم نیروی دریایی راهبردی ارتش به عنوان اولین مقصد ماموریت برشمرد و افزود: ارتش وظیفه دارد که تدابیر فرماندهی معظم کل قوا را در زمینه آبادانی و توسعه سواحل مکران به نتیجه برساند.

سرلشکر موسوی ادامه داد: البته در همین راستا یک بخش کار به نهادهای کشوری و دولت بر می‌گردد که ما باید پیگیری کنیم تا آنها هم پای کار بیایند و بخش دیگر مربوط به ما می‌شود که تا به ثمر رسیدن این مهم از هیچ کوششی فروگذار نکرده و نخواهیم کرد.

گفتنی است امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش صبح امروز با حضور در منطقه سوم نداجا واقع در آخرین نقطه سواحل مکران از قسمت‌های مختلف این منطقه بازدید کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.