دیشموک_با حضور مدیرعامل موسسه خیرین مسجدساز الزهرا(س) اصفهان، سه مسجد در دیشموک افتتاح شد.

افتتاح سه مسجد در دیشموک با حضور خیرین موسسه الزهرا(س)اصفهان+تصاویر

به گزارش خبرنگار  قدس آنلاین؛  روز دوشنبه با حضور مدیرعامل موسسه خیرین مسجدساز الزهرا(س) اصفهان، سه مسجد در دیشموک افتتاح شد.

این آیین با حضور مدیرکل برنامه ریزی و نوسازی تحول اداری استانداری کهگیلویه وبویراحمد، امام جمعه، بخشدار دیشموک، مدیرعامل و جمعی از خیرین موسسسه مسجدساز الزهرا(س) اصفهان و آحاد مردم منطقه همراه بود.

مسجدسازی چراغ راه روشن بشر خواهد بود

جبار روشن شهردار سابق شهر دیشموک در حاشیه افتتاح مسجد روستای سرغل دیشموک، ضمن تقدیر و تشکر از همه مسئولان حاضر در این این مراسم، اظهار کرد: کار مسجدسازی برگرفته از عاشورای  حسینی است.

روشن اضافه کرد: از خیرین موسسه الزهرا(س) که زحمات زیادی را متحمل شدند قدردانی ویژه می شود.

وی گفت: اصحاب رسانه در دیشموک الحق و الانصاف با دست خالی در پوشش اخبار منطقه کوشا بوده و در برنامه های فرهنگی و معنوی پیش قدم هستند.

روشن به یکی از بیانات پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند اگر کسی می خواهد قبرش روشن بماند باید در راه مسجد و مسجد سازی قدم بردارد، اضافه کرد: این کار ان شاء الله چراغ راهی روشن برای این خیران خواهد بود.

خداوند برای مسجدسازان؛ خانه ای در بهشت در نظر دارد

حجت الاسلام شیخ علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در حاشیه افتتاح سه مسجد در دیشموک که به کمک موسسه الزهرا(س) اصفهان  اظهار کرد: بنا بر احادیث؛ خداوند برای مسجد سازان، خانه ای در بهشت قرار خواهد داد.

برای ساخت سه مسجد در دیشموک ۲۴۰ میلیون تومان کمک شده است

محسن داوری مدیر عامل موسسه خیریه مسجد سازان الزهرا(س) اصفهان ضمن قدردانی از مردم و مسئولین به سبب مشارکت در امر ساخن این مسجد از هزینه ۲۴۰ میلیون تومانی برای ساخت و تکمیل این ۳ مسجد خبر داد.

در آخر نماز ظهر و عصر به امامت امام جمعه دیشموک در مسجد تازه افتتاح شده روستای سرغل با حضور پرشور مردم و مسئولان و خیران، اقامه شد.

همچنین اهالی روستا به پاس تقدیر، با اهداء لوح، از خیرین مسجد ساز موسسه الزهرا(س) تجلیل کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.