یزد - مراسم تجلیل از خانواده شهداء وایثارگران صنعت آب وبرق استان یزد باهمکاری امورایثارگران صنعت آب وبرق استان یزد باحضور مسئولین کشوری و استانی در سالن شهیدعباسپور شرکت برق منطقه ای یزد برگزارشد.

خانواده شهدا و ایثارگران صنعت آب و برق استان یزد تجلیل شدند

به گزارش قدس آنلاین، مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران در مراسم تجلیل از خانواده شهداء وایثارگران صنعت آب وبرق استان یزد اظهارداشت: ۱۴۰۰ نفر از خانواده ایثارگران در صنعت آب وبرق کشور مشغول به کار هستند که این افتخاری برای وزارت نیرو می باشد .

سید یعقوب محمدمرادی افزود: از الطاف بزرگ خداوند بود تا در عصری که انسانها به سوی انحراف گام برمی داشتند در کشورمان انقلاب صورت گیرد و حکومت جمهوری اسلامی ایران تشکیل شود و ازهمان ابتدای بوجود آمدن انقلاب اسلامی ایران دشمنان با روش های مختلف خواستار براندازی این انقلاب بودند و یکی از این راه ها تقویت رزیم بعث و حمایت و تقویت صدام  برای به راه اندازی جنگ علیه ایران بود که باخواست خدا  بازهم شکست خوردند.

مشاور وزیرنیرو با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند نگران ریزش ها نباشید رویش ها بیشتر می شود گفت: با فضل وکرم الهی اکنون شاهد رویش های خوب در حوزه علم، جوانان و سایر حوزه ها در کشور هستیم و مسئولیت بزرگ مردم ایران این است که بتوانند آن فرهنگی که برایش انقلاب کرده و شهید داده اند  را حفظ نموده و به نسلهای آینده بدهند.

وی خاطرنشان ساخت: یک فرد انقلابی نمی تواند نسبت به مسائل اطراف خود بی تفاوت باشد چراکه بی تفاوتی افراد نسبت به محیط پیرامون خود انحطاط جامعه را بوجود می آورد، انقلابی بودن یعنی افراد بدون تفریط و با احساس مسئولیت در صحنه حضور داشته باشند .

در ادامه علی اسلامی مدیرعامل شرکت آبفا و رئیس انسجام بخشی صنعت آب و برق استان یزد با گرامیداشت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاد و خاطر شهداء هشت سال دفاع مقدس ،تجلیل از ایثارگران ، رزمندگان ، جانبازان ، شهداء وخانواده آنها را نه تنها یک وظیفه ملی بلکه  یک وظیفه الهی و اسلامی دانست .

 وی در مورد فلسفه قیام امام حسین (ع) اظهارداشت: فلسفه قیام امام حسین (ع) سه نکته قابل تأمل داشت ، علل قیام امام حسین (ع) ، درسهایی که باید از روز عاشورا آموخت و عبرت هایی که باید گرفت.

 اسلامی با اشاره به آیه ۹۵ سوره نساء  گفت: خداوند برای کسانی که در راه احقاق حق و استقرار دین خدا تلاش می کنند اجربزرگ درنظر گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.