کرج- شهردار کرج گفت: پروژه بزرگراه شمالی طرح بزرگی است که تکمیل و به سرانجام رسیدنش نیازمند اراده است.

تکمیل پروژه بزرگراه شمالی کرج اراده می خواهد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، اصغر نصیری با اشاره به اهمیت پروژه بزرگراه شمالی و نقش آن در تحت تاثیر قرار دادن ترافیک گسترده کلانشهرکرج افزود: تکمیل این پروژه عمرانی از اولویت کاری شهرداری کرج محسوب می شود.

وی با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در راستای اجرای این طرح در مدیریت قبلی افزود: اراده مضاعف همه مسئولان و متولیان اجرایی پروژه می تواند موفقیت اجرای این طرح کلان را برغم وجود مشکلات، مسائل و کمبود منابع رقم بزند.

نصیری با تاکید بر برگزاری جلسات مستمر به منظور پیشبرد این پروژه عظیم بیان کرد: لازم است پروژه با توجه به زمان بندی و تامین منابع مالی به موقع انجام شود و برای رسیدن به خروجی های مثبت و کارآمد باید اولویت ها مشخص باشد.

شهردار کرج  با تاکید براینکه پروژه بزرگراه شمالی در افکار عمومی به شکل یک مطالبه جدی نمود پیدا کرده است گفت: بر این اساس نمی توانیم نسبت به اجرای این پروژه بی تفاوت باشیم.

این مسئول شهری با تاکید بر ضرورت همکاری و تعامل شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج در راستای اجرای این پروژه عظیم گفت: تکمیل پروژه بزرگراه شمالی با اقدامات جدی ای که در آینده صورت خواهد گرفت به عنوان کار بزرگ شهرداری و شورای پنجم به مردم کرج تقدیم خواهد شد.

نصیری با تاکید براینکه معاونان، مشاوران و پیمانکاران پروژه باید در قالب یک تیم اجرای این طرح عمرانی عظیم را همراهی کنند تصریح کرد: نقطه نظرات کارشناسی شده در این خصوص باید عنوان شود تا نیازها، مشکلات و موانع اجرای طرح مشخص شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.