کرج- انتخابات ریاست هیئت ورزش های رزمی استان البرز در حالی با انتخاب فریبرز برشی به عنوان متولی این هیئت ورزشی برگزار شد که به دلیل اعتراض برخی کاندیداها به نحوه چینش نفرات رای دهنده با حاشیه های فراوانی همراه بود.

معرفی متولی جدید هیئت ورزش های رزمی البرز در انتخاباتی پرحاشیه

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مجمع انتخاباتی هیئت ورزش های رزمی البرز پیش از ظهر سه شنبه با حضور نایب رییس فدراسیون ورزش های رزمی و جمعی از فعالان ورزشی در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش وجوانان البرز برگزار شد.

این مجمع پیش از این قرار بود از ساعت ۱۰ برگزار شود اما با اعتراض یکی از کاندیداها به نوع انتخاب نفرات رای دهنده و ادعای وی مبنی بر مغایرت های قانونی با آیین نامه اجرایی مجامع انتخاباتی با تاخیری ۲ ساعته آغاز شد.

در ادامه و در زمان اعلام برنامه کاندیداها علی مهین ترابی رییس اسبق این هیئت ورزشی و یکی از ۴ نامزد انتخابات به نشانه اعتراض به نوع نفرات و چینش اعضا در صحبت هایی انتقادی خطاب به رییس فدراسیون و مدیرکل ورزش وجوانان البرز مجمع را ترک کرد.

با انصراف وی و پیمان مددی یکی دیگر از کاندیداها رای گیری انجام شد و در نهایت فریبرز برشی با کسب ۱۴ رای از مجموع ۱۷ رای ماخوذه به مدت ۴ سال سکاندار هیئت ورزش های  رزمی البرز شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.