کرج- رییس هیئت اتومبیلرانی وموتورسواری استان البرز از ایجاد پیست های جدید با همکاری شهرداری های استان خبر داد.

پیست های اتومبیلرانی و موتورسواری جدید در البرز ایجاد می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اردشیر درویشی اظهار کرد: در این خصوص نشست های مفیدی با مدیریت شهری مناطق مختلف استان داشته ایم و قول مساعد برای اختصاص زمین جهت ایجاد پیست در دوبخش اتومبیلرانی وموتورسواری داده شده است.

وی با بیان اینکه در ایجاد پیست های جدید حمایت وهمراهی فدراسیون را نیز در کنار خود داریم افزود: با توجه به حجم بالای علاقمندان به این دو رشته ورزشی ضرورت دارد در بُعد سخت افزاری بر امکانات خود بیفزاییم.

درویش به نشست مشترک خود با رییس فدراسیون اتومبیلرانی کشور در جهت بررسی مشکلات هیئت استان البرز اشاره کرد و گفت:در این دیدار گزارش عملکرد شش ماهه نخست سال ١٣٩٦ استان البرز در بخش های مختلف ارائه شد.

 وی بابیان اینکه البرز در شش ماهه اول سال در زمینه میزبانی از رویدادهای مهم ملی بسیار فعال و پرکار بوده است گفت: مسابقات مختلف از جمله رالی کشوری راهیان نور غرب، سه دوره مسابقات چندجانبه اتومبیلرانی اسلالوم ومسابقات موتور ریس بانوان کشور در استان برگزار شده است و در ادامه خطاب به رییس فدراسیون آمادگی خود برای میزبانی دیگر مسابقات کشوری را نیز اعلام کردیم.

رییس هیئت اتومبیلرانی وموتور سواری البرز استان البرز با اشاره به اینکه فدراسیون البرز را مستعد میزبانی مسابقات به خصوص در رشته های  آفرود، موتور کراس، رالی، درگ، دریفت و اسلالوم می داند اظهار کرد: بررسی روش میزبانی، طرح موضوعات و مشکلات مربوط به هیئت استان و ارائه راهکارهای مناسب و اجرایی از دیگر مباحث مطرح شده در جلسه مشترک با مسئولان فدراسیون کشور بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.