گیلان - سیستم قرائت و چاپ همزمان صورتحساب گاز در سراسر گیلان راه اندازی شد.

سیستم قرائت و چاپ همزمان صورتحساب گاز در سراسر گیلان راه اندازی شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از اجرای سراسری سیستم قرائت و چاپ آنی صورتحساب گاز در استان گیلان در جهت بهبود سطح کیفی خدمات خبر داد.

حسین اکبر با اعلام این خبر اظهار داشت: این طرح در جهت رفاه حال مشتریان و نیز شفافیت در تحویل صورتحساب گاز به مشترکین و همزمان با قرائت کنتور اجرایی شده است و زین پس کنتورخوانان شرکت گاز نسبت به تحویل صورتحساب به مشترک همزمان با قرائت کنتور اقدام می نمایند.

اکبر بیان نمود: در ابتدا، طرح مذکور در شهرهای رشت، آستارا، تالش، ماسال و آستانه اجرایی شده بود و هم اینک اجرای آن در تمام استان آغاز شده است.

وی در همین راستا بیان نمود: طی هفته گذشته تحویل دستگاههای قرائت و چاپ صورتحساب، راه اندازی سیستم بر روی دستگاه های قرائت و آموزش به کنتورخوانان برای شهرهای لاهیجان، لنگرود، رودسر و سیاهکل در اداره گاز لاهیجان و نیز برای شهرهای انزلی، صومعه سرا، فومن، شفت و رودبار در محل سالن همایش روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان انجام پذیرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان کاهش دوره وصول مطالبات، صرفه جویی در زمان و هزینه ها، شفافیت در صورتحساب های صادره، ارسال پیامکی صورتحساب در زمان نبود مشترک، امکان بررسی صورتحساب صادره در محل و اطمینان از حضور کنتورخوان در محل را از جمله مزایای اجرای این طرح عنوان نمود.

مهندس اکبر در پایان گفت: هم اکنون این شرکت توسط ۱۲۵ کنتورخوان در سطح استان که تمامی آنان به سیستم قرائت و توزیع همزمان مجهز شده اند، نسبت به قرائت کنتور گاز مشترکین اقدام می نماید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.