گیلان - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: بدعهدی‌هایی که از سوی ترامپ و دولت آمریکا در زمینه عمل به توافقات دیده می‌شود قطعاً باعث به تجلی گذاشتن هرچه بیشتر تنفر دانش آموزان و مردم گیلان به آمریکا در مراسم ۱۳ آبان می‌شود.

دانش‌آموزان گیلانی در روز ۱۳ آبان تنفر خود از آمریکا را فریاد می‌کشند

به گزارش قدس انلاین به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش گیلان، مهدی حاجتی صبح سه شنبه در نشست استانی ستاد بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در رشت اظهار داشت: بسیاری از دانش آموزان ولایت‌مدار در سال ۵۷ به شهادت رسیدند به این دلیل ۱۳ آبان روز دانش آموز نام گرفته بود.

وی با بیان اینکه پس از تسخیر لانه جاسوسی در روز ۱۳ آبان توسط دانشجویان پیرو خط امام، مجلس روز ۱۳ آبان را روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری کرد گفت: دانش آموزان بعد از انقلاب به تبعیت از دانش آموزان قبل از انقلاب در روز ۱۳ آبان بر علیه استکبار جهانی و ظلم شعار می‌دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان افزود: بدعهدی‌هایی که از سوی ترامپ و دولت آمریکا در زمینه عمل به توافقات دیده می‌شود قطعاً باعث به تجلی گذاشتن هرچه بیشتر تنفر دانش آموزان و مردم گیلان به آمریکا در مراسم ۱۳ آبان می‌شود.

حاجتی با تاکید بر اینکه مراسم ۱۳ آبان با استفاده از تمام ظرفیت‌های درون سازمانی و حوزه‌های آموزش و پرورش برگزار می‌شود اعلام داشت: قطعاً ۱۳ آبان امسال با حضور هرچه با شکوه دانش آموزان برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به اینکه روز ۱۳ آبان آغاز هفته تربیت است خاطرنشان کرد: از این روز حداکثر استفاده برای ارتقاء سطح فرهنگی، دینی و معرفتی دانش آموزان به‌عمل می‌آید.

حاجتی با اعلام اینکه باید روحیه تحقیق و کنجکاوی در دانش آموزان تقویت شود بیان داشت: چرایی اینکه آمریکا با ایران دشمن است و بدعهدی می‌کند را می‌توان در قالب مقاله‌هایی از دانش آموزان دریافت کرد.

وی با بیان اینکه روز ۱۳ آبان متعلق به همه کشور است خاطرنشان کرد: دانش آموزان گیلانی با تأسی از راه امام حسین(ع) فرهنگ انقلابی خود را تجلی می‌بخشند و با حضور گسترده خود در خیابان‌ها روز ۱۳ آبان مشت محکمی بر دهان استکبار می‌کوبند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.