کرج- عضو شورای اسلامی شهرکرج خواستارجانمایی و تعیین مکانی مناسب برای راه اندازی موزه فرهنگ استان البرزشد.

موزه فرهنگ استان البرز راه اندازی شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، رحیم خستو در حاشیه برگزاری سیزدهمین جلسه شورای شهر پنجم که پیش از ظهر چهارشنبه برگزار شد اظهار کرد: کرج به دلایل سیاسی و بدون داشتن زیر ساخت های مناسب تبدیل به استان شد لذا برای رسیدن به یک استان با نشاط نیاز به تامین زیر ساخت های مناسب دارد.

خستو در ادامه گفت: کشورهای توسعه یافته به دنبال گسترش فعالیت های فرهنگی هستند لذا ما نیزدر شهر کرج به دلیل تنوع قومیتی و مهاجرت بالا با جاذبه ای دوچندان روبرو هستیم.

وی در ادامه افزود: البرز با توجه به شاخصه های فرهنگیخاص خود فاقد یک موزه می باشد در حالی که در استان های دیگر برای معرفی این شاخصه ها برنامه ریزی خاصی  شده است و مکانی مختص پرداختن به تاریخ، هویت و فرهنگ آن استان وجود دارد.

عضو شورای شهر کرج تصریح کرد:البرز نیازمند یک رویکرد فرهنگی است که در شان مردم آن باشد لذا در جلسه آینده کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر موضوع جانمایی و تعیین مکانی مناسب برای تاسیس موزه فرهنگ استان البرز مطرح می شود تا در سال آینده با آغاز به کار آن شاخصه های تاریخی و فرهنگی استان نمایش داده شود.

وی افزود:هویت البرز باید هر چه پر رنگ تر در سراسر کشور مطرح شود لذا بیستم مهر ماه که روز ملی البرز است مدیریت شهری در نظر دارد در جهت گرامیداشت این روز و تکریم آن با تشکیل ستادی اجرایی به استقبال آن برود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.