کرج- استاندار البرز گفت: نرخ بالای بیکاری در البرز زیبنده نیست و موضوع بهبود اشتغال در این استان به صورت ویژه پیگیری خواهد شد.

بهبود اشتغال در البرز به شکل ویژه پیگیری می شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، محمد علی نجفی در رابطه با بهبود وضعیت اشتغال اظهار کرد: در نشست بررسی راهکارهای رونق تولید و ایجاد اشتغال که با حضور وزیر کشور و جمعی از استانداران کشور در محل وزارت کشور برگزار شد، آخرین وضعیت اشتغال استان و راهکارهای بهبود آن مطرح شد.

وی با بیان اینکه آمار بیکاری در استان البرز بالا است، گفت: نرخ بیکاری با رقم ۲۴ دهم درصد شرایط این استان را بسیار ویژه کرده است و این وضعیت زیبنده این استان نیست به همین منظور نیز مسئله اشتغال و رفع معضل بیکاری به صورت ویژه و اختصاصی در جلسات ستادفرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال استان پیگیری می شود.

وی با اشاره به مذاکرت و پیگیری های انجام شده با وزیر کشور افزود: تقویت نیروی انسانی، احیا واحدهای تولیدی و صنعتی از جمله تدابیر لازم برای بهبود وضعیت اشتغال در استان البرز خواهد بود.

استاندار البرز تصریح کرد: جذب تسهیلات تکلیفی، ‌افزایش سرمایه گذاری، راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی راکد و یا نیمه تمام، توجه به آموزشهای فنی و حرفه ای، ‌ پرداخت تسهیلات، ‌ بکارگیری نیروی انسانی بومی، ‌ اجرای برنامه های بهبود کسب و کار و توسعه گردشگری از جمله راهکارهای اندیشیده شده در وزارت کشور برای بهبود وضعیت اشتغال و بیکاری است.

نماینده عالی دولت در استان البرز درپایان گفت: وزارت کشور امسال رقمی بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد تومان برای رونق تولیدی کنار گذاشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.