سنندج- فرمانده انتظامی کردستان گفت: انتشار مطالبی در ارتباط با دستگیری عده ای در استان به دلیل پوشیدن لباس کردی توطئه بدخواهان در راستای ایجاد جو بدبینی در منطقه است.

دستگیری در کردستان به دلیل پوشیدن لباس کردی توطئه بدخواهان است

به گزارش قدس آنلاین، سردار مسعود خرم نیا ظهر چهارشنبه در نشستی با خبرنگاران رسانه های گروهی استان در پاسخ به سوالات خبرنگاران در ارتباط با مطالب عنوان شده در فضای مجازی که پلیس در هفته گذشته اقدام به دستگیری افرادی که لباس کردی پوشیدند، گفت: دوشنبه سوم مهرماه عده ای در میادین آزادی، انقلاب و خیابان فردوسی به دلیل برگزاری همه پرسی اقلیم کردستان عراق تجمع و شادی کردند.

وی عنوان کرد: گزارش هایی مبنی براینکه افرادی قصد ایجاد ناآرامی و سوء استفاده از موقعیت ایجاد شده را دارند، داشتیم، که این افراد روز دوشنبه نتوانستند به هدف خود برسند و این فرصت از فرصت طلبان گرفته شد.

وی اضافه کرد: سه شنبه چهارم مهرماه قرار نبود تجمعی صورت گیرد ولی با اشراف اطلاعاتی و گزارش هایی که داشتیم  گویا آن عده فرصت طلب که در روز دوشنبه به هدف خود نرسیده بودند، قرار بود در روزسه شنبه به خیابان ها بیایند.

سردار خرم نیا افزود: بی شک کسی نمی تواند لباس اقوام را حذف و یا نسبت به آن حساسیتی نشان دهد و بیان مطالبی مبنی بر اینکه افرادی به دلیل پوشیدن لباس کردی دستگیر شدند، واقعیت ندارد واین مطالب در راستای ایجاد جو بدبینی و توسط بدخواهان در فضای مجازی منتشر می شود.

وی اظهارداشت: تعدادافرادی هم که در روز سه شنبه دستگیرشدند افرادی بودند که برای ایجاد ناامنی به خیابان ها آمده بودند و سلاح سرد هم چون قمه، پنجه بوکس و غیره با خود به همراه داشتند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.