تربت جام - فرماندار تربت جام گفت: برای تکمیل ۱۶۲پروژه عمرانی تربت جام که از سالیان گذشته نا تمام مانده است نیازمند ۳۰۰میلیارد تومان اعتبار خواهد بود.

پروژه های تربت جام ۳۰۰میلیارد تومان اعتبارمی خواهد

علی رستمی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: کل پروژهای نیمه تمام تربت جام حدود یکصد و ۶۲ پروژه عمرانی است که برای تکمیل این پروژه ها با اعتبارات موجود حدود ۱۰ سال زمان خواهد برد که به اتمام برسد.

وی با تاکید براینکه مجتمع های آبرسانی، شهرک صنعتی، پروژه ملی راه آهن و سنگ بست به تربت جام، ورزشگاه ۵ هزار نفری ومجتمع فرهنگی از دیگر پروژهای ناتمام تربت جام است، گفت: این پروژه ها نیازمند اعتبارات سنگین بوده و  پروژها ملی هستند لازم است برای تکمیل آنها رایزنی های بیشتری صورت پذیرد.

علی رستمی در ادامه گفت: امسال از اعتبارات تملک دارایی و در حال حاضر ۳۲ میلیارد تومان به پروژه ها اختصاص یافته است و هرچند که اعتبارات ماده ۱۸۰ می تواند در تسریع پیشرفت این طرحها کمک کند.

وی حوزه اشتغال و جوانان را ازچالش های جدی در منطقه برشمرد و گفت: دانشگاه ها می توانند با جذب رشته های متناسب با نیاز کار منطقه به توسعه شهرستان کمک کنند و با افتتاح کارخانه هایی همچون سیلیس، شیشه و سیمان می تواند به رفع بیکاری در منطقه موثرخواهد بود.

نماینده عالی دولت درتربت جام از جوانان خواست که همچنان همت داشته باشند و برای توسعه شهرستان آماده باشند و زیرساخت برای ایجاد کارگاه های تولیدی در راستای نیاز منطقه درشهرک های صنعتی نصرآباد و تربت جام آماده است و دولت تسهیلات خوبی برای طرحهای خود اشتغالی پرداخت خواهد کرد ونباید متکی به استخدام دولت باشند.

فرماندار تربت جام با اشاره به اینکه تربت جام ظرفیت های معدنی خوبی برای سرمایه گذاری دارد، گفت: دولت و همه دستگاه های اجرایی برای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن خواهد کرد و تربت جام برای توسعه اقتصادی نیازمند سرمایه گذار است نه سرمایه دار، که بخواهد صرفا با تسهیلات دولتی  پروژهای ایجاد کند و با اما واگر مواجه شود.  

   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.