گچساران- رییس کارگروه تخصصی مدیریت دانش در مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به فعالیت های چشمگیری که در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در حال انجام است گفت : یکی از سختی های کار این است که فرهنگ مدیریت دانش در شرکت به اجرا در بیاید.

اجرای فرهنگ مدیریت دانش در صنعت نفت کار سختی است

به گزارش قدس آنلاین، مسعود باغبان رییس کارگروه تخصصی مدیریت دانش در مناطق نفتخیز جنوب کشور با بیان اینکه تجربه و دانش ارزشمند کارشناسی شده نیروهای انسانی در سطح مناطق نفتخیز جنوب وجود دارد اظهار کرد: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با تولید ۸۰ درصد نفت در کشور به عنوان یکی از شرکت های سرآمد در تولید، با قدمت اندوخته تجربی کم نظیر از مهم ترین مراکز انباشت تجربه و دانش فنی است.

با خروج بازنشتگان صنعت نفت، دانش و تجربه از این شرکت خارج می شود

وی با اشاره به نقش کارکنان صنعت نفت و گاز در خوداتکایی در کشور تصریح کرد : بی شک همین تجربه های ارزشمند کارکنان صنعت نفت بود که موجب شد نفت از گذرگاه های سخت و حساس عبور کند.

باغبان گفت: باید بپذیریم با بازنشسته شدن کارکنان در صنعت بزرگی همچون نفت، دانش وتجربه بزرگی از شرکت خارج می شود و از این رو مدیریت دانش باید با برنامه ریزی با جمع‌آوری تجارب ارزشمند کارکنان که را حاصل سالها تجربه است در شرکت نگهدارد.

اجرای فرهنگ مدیریت دانش در صنعت نفت کار سختی است

رییس کارگروه تخصصی مدیریت دانش در مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به فعالیت های چشمگیری که در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در حال انجام است گفت : یکی از سختی های کار این است که فرهنگ مدیریت دانش در شرکت به اجرا در بیاید.

وی افزود: افرادی که از سازمان خارج می شوند کوله باری از تجربه را به همراه خود می برند و از این جهت مدیریت دانش در سطح مناطق نفتخیز جنوب به دنبال آن است که بتواند با استفاده از خدمات مشاور جهت استقرار یکپارچه مدیریت در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب این دانش و تجربه ارزشمند را در شرکت حفط نماید.

رییس کارگروه تخصصی مدیریت دانش تصریح کرد: در حال حاضر کارگروه و هسته های مدیریت دانش تشکیل شده است و با حمایت هایی که مدیرعامل مناطق نفتخیز داشته اند با اخذ تأییدیه نهایی به دنبال استقرار یکپارچه مدیریت دانش درشرکت ملی مناطق نفتخیز که شامل مدیریت های ستادی و شرکت های تابعه خواهیم بود.

منبع: ایلنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.