بجستان- فرماندار بجستان گفت: همه دستگاههای اجرای موظف به حمایت و همکاری با پارلمان بانوان بوده و باید ضمن حضور در جلسات کمیسیونها امکانات لازم را نیز در اختیار آنان قرار دهند.

تمامی دستگاههای اجرایی بجستان موظف به حمایت پارلمان بانوان شهرستان شدند

به گزارش قدس آنلاین، شب گذشته مهندس حسین ابراهیمی فرماندار بجستان در جمع اعضاءو مسئولان کمیسیونهای تخصصی پارلمان بانوان و جمعی از مسئولان ادارات با تاکید براینکه همه دستگاههای اجرایی خصوصا دستگاههایی که با کمیسیونهای تخصصی این پارلمان در ارتباط هستند موظفند همکاری لازم را داشته باشند گفت:ادارات ضمن اینکه نهایت حمایت از کمیسیونهای تخصصی را باید داشته باشند همت و کمکهای لازم را در جهت پیشرفت و رفع موانع باید داشته و مکان مناسب برای برگزاری جلسات کمیسیونها نیز تدارک ببینند.

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: ۱۳ کارگروه پارلمان بانوان در قالب ۵ کمیسیون تخصصی تلاش خواهند داشت.

 وی کمیسیونهای تخصصی را شامل کمیسیون اقتصادی و اشتغال، اجتماعی فرهنگی، آموزش و پژوهش و توانمندی، سلامت وجمعیت وحقوق عنوان نمود که هر کدام در اداراتی که مشخص شده و ذیربط هستند تشکیل جلسه خواهند داد و با مسئول آن اداره تلاش برای رفع برخی از مشکلات و موانع را خواهند داشت.

حسین ابراهیمی با پیشنهاد اینکه برنامه های کمیسیونها باید با هماهنگی قبلی و بصورتی باشد که به وقت مدیران لطمه ای وارد نشودگفت:هر یک از افراد کمیسیونها براساس توانمندی خود باید با مدیران مربوطه که دراین جهت همیار خواهند بود تلاش نمایند.

در این نشست مهندس حسین اسدی معاون فرماندار ضمن قدر دانی از مسئولانی که در این زمینه همکاری داشته ووقت می گذارند و خصوصا خبر نگاران که در جهت تنویرافکار و اطلاع رسانی تلاش می نمایند گفت: ۴۸ درصد جمعیت این شهرستان را بانوان و ۵۲ درصد را برادران تشکیل می دهند و لذا شایسته است با توجه به جمعیت بالای بانوان به خواسته های آنان توجه شده و آنان را در تصمیم گیریها وارائه نظرات یاری نماییم.

وی تصریح کرد: درامسال که سال تولید و اشتغال است همه دستگاههای اجرایی ملزم هستند توجه به این مقوله را در راس کارهای خود قرار داده و با توجه به ابلاغ اعتبارات تلاش داریم بانوان هم در این حوزه استفاده و بهره کافی را از این مقوله ببرند.

خانم عارفی مسئول پارلمان بانوان شهرستان با ارائه پیشنهاداتی در زمینه بهبود کیفیت کار و فعال تر شدن این پارلمان از مسئولان ادارات خواست با جلسات کمیسیونها که تلاش می شود در ادارات مربوطه برگزار شود همکاری لازم را داشته باشند.

وی گفت: بنا به ضرورت ممکن است در هر کمیسیون بانوان دیگری از سایر کمیسیونها شرکت داشته باشند تا از نظرات و دیدگاههای آنان نیز استفاده شود و تلاش خواهیم کرد با مشارکت همه اعضای ۱۳ کارگروه در قالب ۵ کمیسیون کارهایی خوب و در خور توجهی را ارائه نماییم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.