چرام- مدیرکل عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اعتبارات ماده ۱۸۰ به استان ما ابلاغ شده است که هنوز مبلغ آن مشخص نیست.

مبلغ اعتبارات ماده ۱۸۰ در کهگیلویه و بویراحمد مشخص نیست

پژمان نیک اقبالی مدیرکل عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با قدس آنلاین بیان کرد: اعتبارات ماده ۱۸۰ به استان ما ابلاغ شده است که هنوز مبلغ آن مشخص نیست.

 وی افزود:مبلغ اعتبار ماده ۱۸۰  به استان در مقایسه با دو سال گذشته بیشتر بوده و به علت عدم تخصیص این اعتبار در دو سال اخیر نتوانستیم بسیاری از پروژه های عمرانی را تکمیل کنیم.

نیک اقبالی گفت: اعتبارات بسیاری از طرح‌های عمرانی استان ما بر همین ماده ۱۸۰ تخصیص داده می شود که امسال نیز علاوه بر توزیع اعتبار از ماده ۱۸۰، از ردیف های استانی هم اعتباراتی را تخصیص خواهیم داد.
وی با اشاره به اعتبارات جاده چرام به دهدشت عنوان کرد:اعتبارات جاده چرام به دهدشت از همین اعتبارات ماده ۱۸۰ است که پارسال یک ریال به استان تخصیص داده نشد.

وی در ادامه گفت :قرار است از ردیف های استانی برای این جاده ها اعتبار کنار گذاشته شود اما اطلاعات دقیقی از مبلغ تخصیص داده شده به جاده چرام به دهدشت ندارم و فرماندار این مبلغ را می تواند بگوید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.