رئیس سازمان اطلاعات سپاه با تشریح ابعاد ضدامنیتی اقدامات سرویس‌های جاسوسی بیگانه علیه نظام از پروژه‌های جدید رسانه‌ای دشمن پرده برداشت.

پرده‌برداری از پروژه‌های جدید رسانه‌ای دشمن/هجمه‌ عناصر وابسته بخاطر برخوردهای موثر قوه قضائیه با مفسدین و عوامل نفوذی دشمن

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما گفت: اشراف اطلاعاتی ما بر تحرکات سرویس های جاسوسی رژیم صهیونیستی و انگلیس حاکی از آن است که پس از شکست تلاش های آنان برای به محاق بردن پروژه نفوذ و ایجاد ناامنی در کشور، این سرویس ها با طرح کیس های بی اساس و نشر اکاذیب در پی مشغول‌سازی افکار عمومی و ایجاد حس بی‌اعتمادی نسبت به مسئولان خدوم نظام هستند.
وی ضمن کذب محض خواندن اتهام مطرح شده در خصوص یکی از اعضای خانواده محترم رئیس قوه قضائیه گفت: با توجه به برخوردهای قانونی موثر قوه قضائیه در برخورد با مفسدین و عوامل نفوذی دشمن در سال های اخیر بالاخص دستگیری و اعلام محکومیت جواسیس دو تابعیتی وابسته به آمریکا و انگلیس و برخی سرویس های منطقه ای همکاری آنان، این‌گونه هجمه‌ها و دروغ  پردازی‌های  عناصر وابسته به دشمن دور از انتظار  نیست.
حجت الاسلام حسین طائب افزود: حسب اطلاعات ما طی ماه های آتی این روند اتهام زنی ها و پرونده سازی های دروغین در خصوص موضوعات و شخصیت های دیگر نیز ادامه دارد.
وی در پایان افزود: در صورت نیاز و در زمان مقتضی جزئیات بیشتری از اهداف این فضا سازی رسانه ای ضد انقلاب، گردانندگان و عوامل همکار داخلی و شبکه تامین مالی آنان منتشر خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.