شهرکرد-سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور احیای واحدهای تولیدی توقیف شده از سوی برخی بانک ها باید سرمایه گذاران شناسایی و جذب شوند.

تکلیف واحدهای تولیدی توقیف شده از سوی بانک ها مشخص شود

به گزارش قدس آنلاین، گودرز امیری شامگاه چهارشنبه در ستاد  فرماندهی اقتصاد مقاومتی با اشاره به راه اندازی سامانه پنجره واحد سرمایه گذاری در هفته جاری گفت: این سامانه از طرح های بسیار مهم برای اقتصاد استان است و باید از قبل از رونمایی تمامی ایرادات و نواقص آن برطرف شود به همین دلیل رونمایی از آن به هفته آینده موکول شد.

وی افزود:متخصصان مربوطه طی یک هفته آینده این سامانه را مجددا بررسی و در صورت وجود نقایص آن را برطرف کنند.

سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اعتبارات عمرانی پرداخت شده گفت: اعتبار طرح های عمرانی استان  در سال گذشته ۵۰۰ میلیارد تومان بوده که اشتغال ناشی از آن در جایی ثبت نشده است.

امیری خاطر نشان کرد: ۲۰ هزار میلیارد تومان به منظور اشتغال‌زایی ۹۷۰ هزار نفر از محل صندوق توسعه ملی اختصاص داده شد که سهم این استان از این میزان اعتبار ۸۴۲ میلیارد تومان است
وی تاکید کرد: فرمانداران نیز باید در جذب سرمایه‌گذاران تلاش کنند و دستگاههای اجرایی هر شهرستان نیز در این زمینه همکاری داشته باشند.

سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به واحدهای توقیف شده توسط بانک ها گفت: به منظور احیای واحدهای تولیدی توقیف شده از سوی برخی بانک ها باید سرمایه گذاران شناسایی و جذب شوند

وی در پایان با اشاره به برگزاری نمایشگاه سرمایه‌گذاری در مناطق ویژه اقتصادی افزود: این نمایشگاه در آبان ماه  در سمنان برگزار می شود و حضور استان ما نیز در نمایشگاه الزامی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.