گچساران - فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از تمرکز ویژه این فرماندهی در خصوص پرونده سرقت اخیر طلافروشی در گچساران خبر داد.

اقدامات خوبی درخصوص پرونده سرقت طلافروشی صورت گرفته است

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در حاشیه نشستی که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، گفت: هفته نیروی انتظامی از جمعه ۱۴ مهرماه و با شعار «پلیس برای امنیت، امنیت برای همه» آغاز می شود، نیروی انتظامی گچساران نیز به مناسبت این هفته بیش از ۳۰ برنامه دارد که در آغاز، سخنرانی قبل از خطبه نماز جمعه این هفته فرمانده نیروی انتظامی است که گزارش عملکردی از یک سال گذشته ارائه خواهد کرد.

وی افزود: روز شنبه ساعت ۷ صبح برنامه صبحگاه مشترک و رژه یگان های منتخب در فرماندهی نیروی انتظامی با شرکت مسئولین شهرستان، خانواده شهدا، ایثارگران و کارکنان نیروی انتظامی انجام خواهد شد و آخرین برنامه پایانی ما غبارروبی گلزار شهدا خواهد بود.

موسوی با اشاره به حوادث سال گذشته این شهرستان گفت: حوادثی که در گچساران گذشت بعضی خوشایند و بعضی ناخوشایند بود.فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: امنیت، سلیقه، گروه، حزب و طایفه و آشنا و غیر آشنا نمی شناسد و شما به عنوان رسانه می توانید امنیت موجود در جامعه را به مخاطبین خود منتقل کنید و باعث رشد کشور شوید.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به آمار شش ماهه نیروی انتظامی اظهار داشت: در بحث سرقت های انجام گرفته، دو درصد کاهش سرقت و دو درصد افزایش کشف سرقت را داشتیم که در این خصوص ۱۱۹ سارق در سطح شهر دستگیر شدند.

سرهنگ موسوی با اشاره به بحث مواد مخدر در گچساران گفت: ۲۰۲ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان کشف و ضبط شد که نسبت به سال گذشته ۱۳۵ درصد افزایش کشف داشتیم که در این خصوص ۱۴۱ نفر معتاد و ۸ باند مواد مخدر کشف و دستگیر شدند که از این تعداد ۵۸ نفر خرده فروش مواد مخدر بودند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به کالای قاچاق در گچساران بیان کرد: دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان کالای قاچاق در این شش ماه در شهرستان گچساران کشف و ضبط شده است.

موسوی در خصوص سرقت اخیر در طلافروشی گچساران گفت: اقدامات خوبی در این خصوص صورت گرفته است که بخشی از این اقدامات به دلیل محرمانه بودن قابل گفتن نیست و این را مخاطبان قدس آنلاین بدانند که همه ی تلاش ما روی این پرونده متمرکز است و در این خصوص بیش از ۱۴۴ دوربین را بررسی و اطلاعاتشان را جمع آوری کرده ایم و در حال تکمیل این پرونده هستیم.

سید محمد موسوی در پایان با اشاره به رسانه ها گفت: شما رسانه ها همه ی تلاش همکاران ما در نیروی انتظامی را می بینید و رصد می کنید اگر ضعفی در کار هست قبل از آنکه رسانه ای کنید به ما گوشزد کنید تا برطرف نماییم ، نگذارید ضعف ها در شهرستان دیده شود با گوشزد کردن به ما برطرفش کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.