شهرکرد-مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان ۴۰۰ ناشر با ۴۶ هزار عنوان کتاب شرکت دارند که در ۲۰۰ غرفه در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

۴۶ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب چهارمحال و بختیاری ارائه می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جواد کارگران دهکردی روز پنجشنبه در نشست هماهنگی برگزاری دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان گفت:در این نمایشگاه ۴۰۰ ناشر با  ۴۶ هزار عنوان کتاب شرکت دارند که  در ۲۰۰ غرفه در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

وی افزود: این نمایشگاه از ۲۴ لغایت ۲۹ مهر ماه سال جاری  در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهرکرد برپا خواهد شد.

کارگران خاطر نشان کرد:در این نمایشگاه ۶۰۰ میلیون تومان بن خرید کتاب در اختیار علاقمندان قرار می گیرد که این میزان نسبت به مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش داشته است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: علاقمندان می‌توانند برای دریافت بن خرید کتاب از ۱۴ تا ۲۰ مهر به مدت یک هفته به آدرس اینترنتی bon.tibr.ir مراجعه کنند

وی به تخفیف های ۳۰ تا ۵۰ درصدی ناشران در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت:۱۲ کتابفروشی در سطح شهر نیز همزمان با ایام برگزاری نمایشگاه با همین تخفیف ها کتاب های خود را بفروش می رسانند.

کارگران نشست های تخصصی محرم، رونمایی کتاب، نمایشگاه عکس عاشورایی، غرفه اقتصاد مقاومتی و معرفی کارآفرینان برتر را از برنامه های جانبی این نمایشگاه برشمرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد:دوازدهمین نمایشگاه کتاب چهارمحال و بختیاری صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۲ و ۳۰ دقیقه و عصر ها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ برای بازدید علاقه مندان دایر است.

وی در پایان گفت: پیش‌بینی می‌شود روزانه ۲۰ تا ۳۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.