کرج- استاندار البرز از برگزاری نشستی تخصصی با هدف بررسی موانع ومشکلات شهرک های صنعتی و واحدهای تولیدی واقع در آن خبرداد.

مشکلات شهرک های صنعتی البرز در جلسه ای تخصصی بررسی می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدعلی نجفی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که بعد از ظهر پنج شنبه در یک واحد تولید لوازم پزشکی در شهرک صنعتی اشتهارد برگزار شد، اظهار کرد: بخش مهمی از برنامه ریزهای مسئولان البرز برمبنای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال وتولید است.

وی در ادامه افزود؛ هدف برگزاری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان است و در تلاش هستیم جلسات این ستاد به طور مستمر هر هفته برگزار شود.

نجفی گفت: برگزاری این جلسات باید با بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی استان همراه باشد.

این مسئول با اشاره به پتانسیل شهرک های صنعتی اشتهارد اظهارکرد: فرصت های بسیار خوبی در شهرک های صنعتی اشتهارد وجود دارد که باید از این ظرفیت ها به بهترین شکل استفاده شود

استاندار البرز در ادامه گقت:برای رفع مشکل برق شهرک صنعتی اشتهارد یک واحد ۴۰۰ مگاواتی برق درشهرک صنعتی اشتهارد راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: البرز باید جزو استان های برتر در ارائه زیرساخت های خدماتی مانند آب، برق و گاز باشد تا از این طریق بستر اشتغال در شهرک های صنعتی فراهم شود.

استاندار البرز با اشاره به حل به مرور مشکلات پیش روی صنعت خاطرنشان کرد: بسیاری از این موانع با تحقق برجام حل می شود.

نجفی گفت: اکنون با قانونمند شدن فرماندهی اقتصاد مقاومتی و راهبرد هایی که ارائه می شود، راه برای تقویت زیرساخت های بخش تولید و صنعت باز شده است.

استاندار البرز با توجه به رفع مشکلات شهرک های صنعتی استان تاکید کرد:جلسه تخصصی ویژه ای در اسرع وقت به منظور احصا موانع و حل آنها تشکیل خواهد شد.

وی در ادامه افزود: همراهی نمایندگان سه قوه و سازمان های نظارتی برای حل موانع تولید برای تحقق اقتصاد مقاومتی ضرورت دارد ودر قبال تک تک آحاد مردم و مسئولان مسئولیت و وظیفه دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.