بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال به مدیران پیشین این باشگاه حمله کرد.

حمله بازیکن جنجالی استقلال به مدیران باشگاه

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا نیکبخت واحدی با انتقاد از تصمیم گیری های کمیته فنی باشگاه استقلال و مدیریت این مجموعه گفت :من واقعا متاسفم که بعضی‌ها بدون بررسی عنوان اسطوره را به برخی‌ها می‌دهند. من همیشه درباره استقلال مثبت حرف زدم اما بعضی‌ها می‌خواهند به هر قیمتی باشند اما پاسخ به این عده باید بگویم اسطوره استقلال منم که 7 سال بدون پول بازی کردم. 

وی افزود: همه مدارک قراردادم موجود است. کاملا مشخص است که در این چند سال چقدر گرفتم و چقدر طلب دارم. غیرت و تعصب این است که پول حلال به خانه ببریم. من اگر بازیکن ضعیفی بودم و با هر توهینی می‌ماندم حتما از نظر آن عده اسطوره می‌شدم. امثال من و فرهاد مجیدی زیر بار هر خفتی نرفتیم که با هر قیمتی بمانیم.

نیکبخت ادامه داد: من دوست نداشتم در این باره حرف بزنم اما الان برای اولین مرتبه می‌گویم همه پولی که در این چند سال حضورم از استقلال گرفتم 150 میلیون نبود. سال آخر هم از صدقه سری مربیان وقت یک ریال نگرفتم. اما مصاحبه نکردم و حتی از کنار باشگاه هم رد نشدم. درباره طلبم هم چیزی نگویم بهتر است.

وی ادامه داد: من سالی که در صبا بودم 250 میلیون طلب داشتم که گفتند بیا توافق کن. من هم این کار را کردم اما در نهایت مالیات را تا ریال آخر پایم حساب نکردند و گفتند فلانی 100 میلیون بخشیده است. چرا زمان فتح‌ا...زاده، کاشانی و عابدینی این حرف‌ها نبود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.