یاسوج- امام جمعه یاسوج گفت: حججی حجت خداوند بود دشمن و دشمنان باید بدانند که امروز ما کمتر از جوانان زمان جنگ نیستند و هر جا لازم باشد با حضورشان عرصه را برای دشمن تنگ می کند.

جوانان امروز کمتر از جوانان زمان جنگ نیستند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام حسینی در نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته ضمن دعوت مردم به رعایت تقوا و دوری از گناه گفت: خداوند زمینه اهل تقوا را به گونه ای قرار می دهد که دوست داشته باشند و نکته دوم اینکه از جایی که هرگز به فکرش هم نمی رسد خداوند رزقش را می دهد این در سوره نمل اشاره شده است.

حجت الاسلام حسینی افزود: انسان های که بی اعتقاد به روز اخرت و اصول دین را قبول ندارند دسته ای هستند که در این زمان نیز کم نیستند و وجود دارند افرادی که انحراف و کج روی و ربا را خوب می بینند.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: چنین افرادی وقتی از راه های مختلفی از جمله دزدی و اختلاس به مقامی می رسند خود را باهوش می پندارند و افرادی که از راه حق را درامد دارند را بی عرضه می نامند.

وی بیان کرد: چنین افرادی که دزدی را زرنگی و ربا را حلال و پایمال کردن حق مردم را خوب می بینند اعتقاد به آخرت نداشته و سردرگم هستند.

حسینی ادامه داد: کسانی که رعایت نمی کنند و بدحجاب هستند و ازادی را مطرح می کنند اینها خیانتکار ترین افراد هستند که خوبی ها را بد و عبادت را کهنه پرستی می دانند عذابی دردناک و سخت در انتظار انهاست و بیشترین زیان را انجام داده اند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه هفدهم مهرماه روز عشایر و روستا است گفت: دو قشر مهم هستند و عشایر ذخایر مملکت هستند، آنها تامین کننده و کم توقع هستند.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه: آمریکا به وجود آورنده گروه های تروریستی است افزود:  در وقایع سوریه، عراق و یمن دست دارد و یک کشور کودک کش است.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: سال به سال می بینیم که توجه، خروش، مجلس گرفتن و سینه زنی های غرب بهتر از گذشته می شود هر وقت مردی چنینی در دنیا پیدا شد یک زن همراهش بود در کربلا زینب همراه امام حسین بود کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود.

حسینی با بیان اینکه چه کسی حضرت زینب را این چنین قوی کردگفت: ایمان انسان را قوی و سربلند می کند.

وی با اشاره به هفته نیروی انتظامی گفت: امنیت در شهرها روستاها، مرزها، امنیت در همه جا و  برای همه مهم است باید از نیروهای انتظامی پشتیبانی کنیم.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: حججی حجت خداوند بود دشمن و دشمنان باید بدانند که امروز ما کمتر از جوانان زمان جنگ نیستند و هر جا لازم باشد با حضورشان عرصه را برای دشمن تنگ می کند.

امام جمعه یاسوج با اشاره به ورود ۱۱۹شهید تازه تفحص شده که وارد کشور می شوند گفت: همه ما خون شهدا را پایمال نکنیم باید در آخرت جوابگو باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.