تربت جام ـ خطیب جمعه تربت جام گفت: برخی از مسئولان تربت جام در مراسم دهه محرم حضور نداشته و بیشتر در حاشیه قرار گرفته اند در حالیکه محرم متعلق به همه مسلمانان است و نباید از مکتب حسینی دور ماند.

مسئولان نباید از مکتب حسینی دور بمانند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد جواد طاهری که امروز ظهر در نماز جمعه مصلی الغدیر تربت جام سخن می گفت، افزود: تفکرو راه امام حسین(ع) باید در جامعه مستمر باشد تا همچنان روشنگری علیه فتنه گران ادامه داشته باشد تا  دشمنان اسلام نتواند مانع خط دهی غلط به افکار جامعه شود.

وی از برگزاری مراسم عاشورای حسینی در روستاهای اهل سنت تربت جام تقدیر کرد وگفت: مکتب امام حسین(ع) شیعه وسنی ندارد و محرم متعلق به همه مسلمانان بوده و حضور علمای اهل سنت درمراسم عاشورای حسینی نشان داد که دشمن نمی تواند دربین قومیت های مختلف تفرقه ایجاد کند.

  خطیب جمعه تربت جام با انتقاد از شایعه پراکنی در فضای مجازی انتقاد کرد وگفت: برخی شایعه ها بصورت سازماندهی  مدیریت می شود  و این کانالها و یا برخی وب سایت ها با ایجاد خبرهای جعلی می خواهند نظام و برخی مسئولان دلسوز کشور را تخریب کنند و با تحریک افکار عمومی بتوانند موج سواری کنند و نباید به رسانه هایی که وابسته به ضد انقلاب هستند اعتماد کرد.

حجت الاسلام محمد جواد طاهری به اهداف این سایت ها و کانال ها اشاره کرد و گفت: متاسفانه یک وب سایت ضد انقلاب  که توسط فرزند یکی از مسئولان کشوری اداره می شود می خواهند با خط دهی غلط افکار عمومی را منحرف کنند و در حقیقت مطالبه گری از حصر موسوی، تحرک خاتمی و تخریب مسئولان سران قوه را دستور کار قرار دادند و به این روش ها می خواهند با حامی قرار دادن از سران فتنه به تطهیر آنان بپردازد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.