کرمان- امام جمعه موقت کرمان گفت: دشمن برای تسلط بر ایران نقشه‌های متعددی دارد، زمانی که پایان کار داعش را دید نقشه خود را عوض کرد و به فکر تاسیس اسرائیلی جدید این بار در مرز ایران افتاد.

استقلال کردستان عراق برای تسلط بر ایران طراحی شده است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به قضیه کردستان عراق اشاره کرد و اظهار داشت: همه این موضوعات برای تسلط بر ایران اسلامی طراحی شده است، زیرا ایران تنها کشوری است که حق را فریاد می‌زند و مردمش نیز از آن پشتیبانی می‌کنند.

وی افزود: دشمن نقشه‌های متعددی را برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی کشیده و هر بار نیز شکست خورده است، آنها وقتی متوجه پایان کار داعش شدند سعی کردند اسرائیل دیگری این بار در مرز کشور ما تاسیس کنند، اما بدانند این اقدام آنها موجب تسلط بیشتر ایران بر تحرکاتشان می‌شود.

خطیب موقت جمعه کرمان به تیراندازی در لاس وگاس آمریکا پرداخت و درباره آن گفت: این اتفاق نتیجه حمایت آمریکا از داعش و قبل از آن طالبان است، هر چند خبرهای متفاوتی از آن به گوش می‌رسد.

قاسمی‌زاده با اشاره به هفته ناجا، امنیت را در صدر خواسته‌های مردم دانست و ابراز داشت: امنیت در جامعه حرف اول را می‌زند و اگر امنیت نباشد، امکانات هم بدون فایده و بی‌ارزش است.

امام جمعه موقت کرمان، امنیت را در حوزه‌های مختلف دانست و بیان داشت: امنیت در مرزها، امنیت اجتماعی و امنیت ملی، حوزه‌هایی هستند که باید به صورت جدی به آن پرداخت.

وی افزایش تلفات جاده‌ای را نگران کننده دانست و گفت: امکانات زیاد گاهی عرصه را بر مردم تنگ می‌کند که تصادفات جاده‌ای نمونه‌ای روشن از این امر است.

قاسمی‌زاده افزود: افزایش 21 درصدی تصادفات جاده‌ای موجب می‌شود که افراد بی‌گناه زیادی را از دست بدهیم.

وی مردم را به کمک به پلیس دعوت کرد و گفت: نیروی انتظامی به تنهایی نمی‌تواند در جاده‌ها موثر باشد، پس باید مردم با گزارش تخلفات و آموزش فرزندانشان به این نهاد کمک کنند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.