۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
کد خبر: 566971

خوشحالی در یک ازدواج موفق حرف اول را نمی‌زند. همه انسان‌ها می‌خواهند، خوشحال باشند، اما خوشحالی پدیده‌ای فرّار است که می‌آید و می‌رود.

خوشحالی در یک ازدواج موفق حرف اول را نمی‌زند. همه انسان‌ها می‌خواهند، خوشحال باشند، اما خوشحالی پدیده‌ای فرّار است که می‌آید و می‌رود. زوج‌های موفق آموخته‌اند که چگونه خوشحالی را به خانه خود برگردانند؛ وقتی در امواج خروشان زندگی درگیر غم و ناراحتی شده‌اند.

زوج‌های موفق امروزه، کسانی هستند که درک کرده‌اند در شرایط سخت، لازم است به زندگی، به خود و شریک زندگی شان فرصت دهند و در کنار یکدیگر باقی بمانند و با گذران زمان و با صبر و شکیبایی بر استرس و چالش‌ها غلبه کنند.

زوج‌های باهوش می‌دانند که اگر همیشه از یک دیدگاه و با یک روش به مسائل و مشکلات نگاه کنند، قطعاً همیشه به همان نتایج قبلی خواهند رسید. بنابراین سعی می‌کنند در مسائل زندگی راه‌ها و روش‌های مختلف را امتحان کنند و در زندگی خود تغییرات جالب و بزرگ ایجاد کنند.

چگونگی فکر کردن زوج‌های موفق درباره یکدیگر و نحوه تعامل آن‌ها به یکدیگر است که مشخص می‌کند، اطرافیان چگونه به مرد یا زن در این ازدواج بنگرند و چطور رفتار کنند. بنابراین زوج‌های برنده درک کرده‌اند که اشتباهات و ناراحتی‌ها را در خفا بیان کنند و در جمع، احترام و ارزش رابطه خود را به نمایش بگذارند.

مهم‌ترین نکته در هر ازدواج موفق درک این پیام است که هر لحظه که شما تصمیم به تغییر خود و دیدگاه خود بگیرید، دقیقاً در آن لحظه زندگی مشترک شما شروع به تغییر خواهد کرد. تنها کسی که می‌تواند در سهم خوشبختی و موفقیت هر ازدواج تأثیرگذار باشد، مرد یا زنی است که سوگند یاد کرده است تا همیشه کنار همسرش باقی بماند.

عشق یک کلمه و یا یک احساس خوب نیست. عشق تعهدی است که زوج‌های موفق برای بهتر شدن هر روز خود در رابطه شان به آن وفادارند.

بحران‌های زندگی مانند طوفانی هایی هستند که کشتی شما را در مسیر زندگی تکان خواهد داد، اما این تکان‌ها لزوماً سبب غرق شدن کشتی شما نخواهد شد. راز ازدواج‌های موفق در گذراندن این طوفان‌ها و رساندن کشتی زندگی به سر منزل مقصود، قدرت یادگیری و توانایی تغییر فردی است.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.