رئیس فدراسیون کشتی در نخستین روز از فرصت ثبت نام حضور در انتخابات ریاست این فدراسیون نام نویسی کرد تا تنور رقابت با ورود احتمالی نفرات جدید داغ شود.

ثبت نام خادم برای انتخابات ریاست کشتی/ تنور انتخابات داغ شد

به گزارش قدس آنلاین، در حالی که ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی از صبح امروز (١٥ مهرماه) آغاز شده و تا ۱۰ روز کاری (٢٦مهرماه) ادامه می یابد، رسول خادم رئیس کنونی این فدراسیون به عنوان نخستین کاندیدا ثبت نام کرد.

پس از برگزاری نشست روسای هیات های کشتی استانهای کشور، حاضرین از رسول خادم خواستند برای دوره بعدی ریاست فدراسیون کشتی کاندیدا شود. از این رو رئیس کنونی فدراسیون صبح امروز ثبت نام کرد. حال باید دید چه گزینه های با ثبت نام در انتخابات پای در عرصه رقابت با خادم که دی ماه سال جاری برگزار می شود، می گذارند.

ثبت نام رسول خادم در حالی انجام شد که پیش از این گفته می شد وی ممکن است با توجه به کشمکش های کنونی وزارت ورزش و فدراسیون کشتی، عطای سکانداری این رشته را در دوره جدید به لقایش ببخشد، اما پس از نشست روسای هیات های کشتی سراسر کشور و با توجه به برنامه های بلند مدت خادم و حضورش در جمع اعضای هیات رئیسه اتحادیه جهانی کشتی این احتمال منتفی شد.

دوره ریاست چهارساله رسول خادم بر فدراسیون کشتی روز ۱۴ دیماه امسال به پایان می رسد. خادم از ٢٨ مهرماه سال ٩٢ به عنوان سرپرست فدراسیون کشتی، سکان مدیریت را در دست گرفت و سپس از دیماه همان سال رسما به عنوان رئیس انتخاب شد.

به نظر می رسد با توجه به شرایطی که فدراسیون کشتی دارد برخی کاندیداهای دیگر هم طی روزهای باقیمانده برای تصدی ریاست فدراسیون کشتی ثبت نام کنند و باعث برگزاری انتخابات داغ این فدراسیون در دیماه سالجاری شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.