رشتخوار -امام جمعه رشتخوار گفت: نیروی انتظامی در ایجاد فضای توأم با امنیت و آرامش با مشارکت شهروندان در ارتقاء امنیت اجتماعی و احساس امنیت گام های بلند ی برداشته است.

نیروی انتظامی در ارتقای امنیت اجتماعی گام های بلندی برداشته است

به  گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام احمد طیبی در جمع نیروهای نظامی شهرستان رشتخوار  با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی  عصر امروز، گفت: نیروی انتظامی تامین و حفظ امنیت را از وظایف اصلی خود می داند و برقراری امنیت مناسب با مشارکت جدی مردم محقق می شود و نیروی انتظامی تمام تلاش خود را در راستای خدمت به مردم و جلب رضایت مردم به کار بسته است.

 وی  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و سرافراز نیروی انتظامی، گفت : امروزه بحث امنیت برکسی پوشیده نیست و اگر در کشوری امنیت وجود نداشته باشد آن کشور از لحاظ سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کاری را از پیش نمی برد.

فرمانده منطقه انتظامی رشتخوار ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای ناجا اظهارکرد:هفته نیروی انتظامی بهترین فرصت برای یادآوری شکرانه امنیت درکشور است تا بدانیم با همه نا امنی ها که در کشورهای منطقه ایجاد شده و دسیسه هایی که برای ناامن کردن کشور از سوی دشمنان انجام می شود توانسته ایم از شرایط بسیار خوبی در حوزه امنیت برخوردار باشیم.

سرهنگ ابوالحسن وفایی  تصریح کرد: در هفته ناجا شرایط انعکاس دستاوردهای پلیس در مهار ناامنی و متخلفان و بالا بردن آگاهی اجتماعی مردم و کاهش جرایم فراهم شده و با این کار زمینه کاهش جرائم در جامعه نیز محقق می شود.

فرمانده انتظامی رشتخوار به شعار هفته ناجا (همه باهم برای امنیت و آرامش) اشاره کرد و گفت: برای امنیت هر چه بیشتر در جامعه باید همه دستگاههای دولتی و غیر دولتی و اقشار مختلف مردم کمک کنند.

وی با بیان اینکه شهرستان  رشتخوار  از جمله شهرهای امن استان است این امنیت را مرهون تلاشهای دلسوزانه مسئولان  و همکاری خوب مردم است.

در این مراسم شرکت کنندگان با حضور در جایگاه شهدا و قرائت فاتحه و ادعای احترام با آرمانهای والای شهدای گرانقدر و امام راحل تجدید میثاق نمودند.

در این مراسم از پرسنل نمونه ی با اهدای هدایایی و لوح تقدیر تجلیل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.