ملی پوش پرتاب دیسک ایران تاکید کرد مهمترین هدف بعدی او رقابتهای المپیک توکیو است.

احسان حدادی: هدف بعدی من المپیک ۲۰۲۰ است نه بازیهای آسیایی!

به گزارش قدس آنلاین، احسان حدادی در جریان رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور بعد از پرتاب ۶۵.۶۶ متری خود اظهار کرد: چهار سالی بود که این رکورد را ننداخته بودم و توانستم رکورد ۶۵.۶۶ را به ثبت برسانم. البته هفته گذشته در لیگ طلایی هم ۶۵.۲۸ متر را ثبت کردم. چهار سالی بود که در ریتم نبودم و امیدوارم که این ریتم ادامه داشته باشد و همانند گذشته به ۶۷ و ۶۸ متر نیز برسد.

او ادامه داد: امروز هم کمی هوا سرد بود اما توانستم رکورد خوبی بزنم. اگر هوا گرمتر باشد قطعا رکوردهایم بالاتر هم خواهد رفت. به امید خدا در مرحله آخر این رقابت‌ها هم بتوانم رکوردهای بهتری را ثبت کنم و برای رقابت های بین المللی آماده شوم.

حدادی خاطرنشان کرد: حفظ کردن این رکوردها کار سختی است اما خوب رکوردهای من ۶۹ متر بود. چند سالی بود که بدون مربی تمرین کردم و رکوردهای خوبی نداشتم. چند آسیب هم داشتم و جراحی کردم. در سه ناحیه زانو، خارپاشنه و آشیل آسیب داشتم که به کمک دوستان این مشکلات برطرف شد. فدراسیون دو و میدانی، فدراسیون پزشکی ورزشی هزینه‌های درمان را پرداخت کردند و این مشکلات برطرف شد.

پرتابگر المپیکی ایران هدف خود را المپیک ۲۰۲۰ عنوان کرد و گفت: امیدوارم سال بعد در بازی‌های آسیایی جاکارتا مدال بگیرم البته هدفم بازی‌های آسیایی نیست. هدف من المپیک ۲۰۲۰ است و تازه یاد گرفته‌ام که در این سن چگونه تمرین و ورزش کنم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا با توکلی ادامه می‌دهید یا نیاز به مربی است، گفت: چند روز قبل به فدراسیون نامه زدم که تکلیف مربی مشخص شود. توکلی بسیار کمک کرده است امیدوارم باز هم در کنارم باشد. فیزیوتراپ تیم نیز به من بسیار کمک می‌کند و امیدوارم زودتر مربی تخصصی انتخاب شد.

او در پاسخ به این سوال که مشکلاتت با فدراسیون برطرف شده است یا خیر، گفت: ما با کسی مشکلی نداریم. قرار شده است مشکلات به زودی حل شود.

او در انتها در پاسخ به این سوال خبرنگاران مبنی بر گرفتن پاداش خود گفت: نه من و نه مربی‌ام پاداش قهرمانی آسیا را نگرفته‌ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.