سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال دلایل نیمکت نشینی کریستیانو رونالدو را مقابل آندورا تشریح کرد.

تشریح دلایل نیمکت نشینی رونالدو در تیم ملی پرتغال

به گزارش قدس آنلاین و ‌به نقل از رکورد، تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال دیشب (شنبه) موفق شد با دو گل آندورا را شکست دهد. در این بازی کریستیانو رونالدو ابتدا روی نیمکت قرار داشت و بعد از این که بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید، به زمین بازی آمد و یک گل به ثمر رساند.

فرناندو سانتوس بعد از بازی درباره نیمکت نشینی کریستیانو رونالدو، گفت‌: من درباره این تصمیم خیلی فکر کردم. رونالدو در دو جلسه تمرین ما شرکت نکرد و همین باعث شد که من او را روی نیمکت قرار دهم. فاکتورهای زیادی دخیل بود که من این تصمیم را بگیرم. من مربی هستم و باید تمام جوانب را در نظر بگیرم. خوشبختانه موفق شدیم پیروز شویم و همین برای ما اهمیت دارد.

کریستیانو رونالدو در بازی دیشب موفق شد یک گل دیگر به ثمر برساند تا تعداد گل‌های ملی‌اش را به عدد "۷۹" برساند تا بعد از علی دایی و فرانس پوشکاش به طور مشترک همراه با گاتفری چیتالو زامبیایی در رده چهارم برترین گلزنان ملی فوتبال جهان قرار گیرد.

سرمربی پرتغال در پایان صحبت‌های خود، گفت‌: خوشبختانه نه کارتی دریافت کردیم و نه مصدومی داریم. همین خیلی خوب بود که توانستیم به برد برسیم. حالا فقط به بازی با سوئیس فکر می‌کنیم. یک فینال در انتظار ما است؛ جایی که از بازیکنانم این انتظار را دارم که همان روحیه‌ای را که در قهرمانی یورو ۲۰۱۶ را داشتند را در این بازی داشته باشند و ما بتوانیم با شکست سوئیس به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برسیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.