گیلان- فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه مرکز هوشمند الکترونیک «مها» در رشت به بهره‌برداری رسید، گفت: این مرکز از مکان مورد نظر به‌طور الکترونیک محافظت کرده و رخداد انتظامی در مکان مذکور را به مرکز ۱۱۰ اطلاع می‌دهد.

سامانه هوشمند «مها» در رشت به بهره‌برداری رسید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پلیس گیلان، سردار محمدرضا اسحاقی با اشاره به اینکه اقدامات ویژه آرامش و امنیت همواره در استان پایدار باشد اظهار داشت: در راستای اجرای هرچه بیشتر امنیت و آرامش در استان گیلان اقدامات متعددی انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در مقایسه با ۶ ماه مشابه سال گذشته از ۱۱ عنوان سرقت در استان گیلان ۹ مورد با کاهش مواجه بوده است تصریح کرد: سرقت منزل، خودرو، داخل خودرو و موتورسیکلت از جرایم کاهش یافته در استان گیلان است.

سردار اسحاقی تاکید بر اینکه به‌منظور کاهش وقوع جرایم در استان گیلان مرکز هوشمند الکترونیک «مها» در شهر رشت راه‌اندازی شد خاطرنشان کرد: این مرکز به‌منظور محافظت از امکان عمومی به‌صورت الکترونیک و هوشمند فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این مرکز الکترونیک با نصب سامانه‌ای در محل رخدادهای انتظامی را در کسری از ثانیه در زمان حضور یا غیبت مالک به  مرکز ۱۱۰ اطلاع می‌دهد اعلام کرد: استان گیلان سومین استان مجهز به این مرکز در سطح کشور است.

 فرمانده انتظامی استان گیلان تاکید کرد: امید است با راه‌اندازی سامانه «مها» در استان گیلان آمار سرقت در استان به‌صورت مطلوبی کاهش می‌یابد و تلاش است با اینگونه اقدامات آمار جرایم در استان گیلان بیش از پیش کاهش یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.