ایلام- مدیرکل استاندارد استان ایلام گفت: در ارزیابی از آسانسورهای ۳۲ دستگاه اجرایی استان ایلام، مشخص شد که این آسانسورها فاقد استاندارد هستند.

آسانسورهای ۳۲ دستگاه اجرایی ایلام فاقد استاندارد هستند

به گزارش قدس آنلاین، مهناز همتی در نشست خبری با اصحاب مطبوعات و رسانه های استان با بیان اینکه ۱۴ اکتبر روز جهانی استاندارد نام گذاری شده است، اظهارداشت: «استانداردها شهرها را هوشمند تر می سازد» شعار امسال استاندارد جهانی است.

وی با اشاره به اینکه در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال – اشتغال تلاش داریم تا زمینه ترویج فرهنگ استاندارد و استانداردسازی در سطح استان را گسترش دهیم، اظهارداشت: نظارت بر تولید و توزیع کالا و خدمات استاندارد وظیفه این نهاد است.

مدیرکل استاندارد استان ایلام ایجاد کمپین «کالای استاندارد ایرانی می خرم» را در راستای حمایت از تولید داخلی و فرهنگ سازی در خصوص خرید کالای ایرانی عنوان و تصریح کرد: این اقدام می تواند در زمینه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی و رونق کسب و کار در استان و کشور تأثیرگذار باشد.

مهناز همتی با تأکید بر اینکه باید تلاش شود تا از کالاهای استاندارد و مرغوب ایرانی استفاده شود، ادامه داد: برای تحقق این مهم بایستی از واردات کالاهای خارجی جلوگیری به عمل آید.

وی با اشاره به نقش رسانه ها در گسترش فرهنگ استفاده از کالای استاندارد و با کیفیت ایرانی، بیان داشت: تلاش در این راستا موجب شد تا این دستگاه اجرایی، رتبه اول جشنواره شهید رجایی در شاخص های عمومی را کسب کند.

مدیرکل استاندارد استان ایلام به ارزیابی از آسانسورهای ۳۲ دستگاه اجرایی استان اشاره کرد و یادآور شد: متأسفانه هیچ گونه استانداردی در نصب و احداث این آسانسورها لحاظ نشده و دچار اشکالات فنی هستند و در صورت عدم اصلاح فنی و استاندارد سازی، از طریق مراجع قضایی برای پلمپ آنها اقدام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.