اهواز_فرماندار شهرستان بهبهان گفت: امکانات، قابلیت‌ها و ظرفیت‌ها باید به گونه‌ای مورد استفاده قرار بگیرد که نقاط محروم و کمتر برخوردار به سمت توسعه و پیشرفت سوق پیدا کنند.

نقاط محروم و کمتر برخوردار باید به سمت توسعه و پیشرفت سوق پیدا کند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی فرمانداری بهبهان، علی مظفری در حاشیه آیین بهره برداری از پروژه های بهسازی و آسفالت روستای بید زرد از بخش تشاندر این مراسم ضمن گرامی داشت روز جهانی روستا و تاکید بر توسعه روستاها و نقش روستاها در اقتصاد و تولید کشور اظهار کرد: اگر مشکلات روستاها مرتفع شود در واقع مشکل شهرها حل شده است زیرا هنگامی که روستاها دارای امکانات باشند روستاییان مهاجرت نمی‌کنند و در نتیجه شاهد پیشرفت متوازن روستایی و شهری خواهیم بود.

همچنین در این مراسم بخشدار تشان با بیان بخشی از مشکلات بخش خواستار تسریع در حل مشکلات شد که فرماندار شهرستان نیز دستورات مورد نیاز را صادر و هماهنگی لازم در این خصوص را انجام دادند.

در پایان نیز از تعدادی از مسولان ادارات شهرستان که در اجرای پروژه های بهسازی و آسفالت روستایی در بخش تشان همکاری کرده بودند، تقدیر و از فرمانده انتظامی بخش تشان و فرمانده انتظامی پاسگاه بید بلند بمناسبت هفته نیروی انتظامی تقدیر شد.

همچنین به پاس تلاش ها و پیگیری های علی مظفری فرماندار شهرستان در خصوص مرتفع  کرد مشکلات بخش تشان با اهدای لوح سپاس و تندیس از وی تقدیر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.