یزد- مشترکینی که سرویس پر سرعت «۴.جی» را روی شماره تلفن همراه خود فعال کرده اند و مکالمات ایشان با اختلال مواجه شده ، باید گوشی مناسب این سرویس را تهیه نمایند.

استفاده از سرویس «۴.جی» گوشی مناسب می خواهد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، مدیر ارتباطات سیار مخابرات منطقه یزد اظهار داشت: همراه اول با راه اندازی اینترنت پرسرعت ۴G در بستر ارتباطی خود سعی در ارایه خدمات همگام با فناوری روز دنیا دارد که رضایتمندی تعداد زیادی از مشترکان خود را در پی داشته است.

محمد ارجمندی زاده افزود: متاسفانه برخی از مدل گوشی ها امکان مکالمه صوتی در حالت LTE را پشتیبانی نمی کنند، لذا مکالمات صوتی این دسته از مشترکان با وجود اینترنت پرسرعت۴G دچار اختلال می شود.  

مدیر ارتباطات سیار مخابرات استان یزد اعلام کرد: با تلاش متخصان مخابرات سرویس فناوری انتقال صدا بر بستر نسل چهارم تلفن همراه با نام  سرویس( voice over LTE - (VOLTE که امکان مکالمه با کیفیت بالا و برقراری سریع تماس را فراهم میکند فعال گردیده است.

وی از مشترکان تلفن سیار مخابرات (همراه اول) خواست در صورتی که تلفن همراه ایشان سرویس یاد شده را پشتیبانی میکند با شماره گیری (#۲۴۵*۱۰*) از آن استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.