یزد- دومین مرحله از مناسبت ملی «مهر عاطفه ها» همزمان با سراسر کشور در روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه در دو هزار و ۳۰۰ پایگاه در استان یزد برگزار می شود.

۲۳۰۰ پایگاه مهر عاطفه ها در استان یزد فعالیت  می کنند

به گزارش قدس آنلاین، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان یزد اظهار داشت: دومین مرحله از مناسبت ملی «مهر عاطفه ها» همزمان با سراسر کشور در روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه در دو هزار و ۳۰۰ پایگاه در مدارس، مساجد، مراکز نیکوکاری، اماکن تجاری و اقتصادی و میادین و معابر اصلی در سطح استان یزد آماده جمع آوری هدایای مردمی برای دانش آموزان نیازمند هستند.

مهدی نشاسته گرافزود: هر ساله مناسبت ملی مهر عاطفه ها با هدف گسترش فرهنگ احسان و نوع دوستی و کمک به ادامه تحصیل دانش آموزان نیازمند در سراسر کشور برگزار می شود.

وی گفت: برنامه عمومی این رویداد ملی با رویکرد تعامل و ارتباط با مراکز اقتصادی، تجاری، هیأت‌های ورزشی، مجامع بانوان، پزشکان، مهندسان، حقوقدانان، کارخانجات، مجتمع‌ها و شهرک‌های صنعتی، خیران، صنوف، اتحادیه‌ها، مراکز تولیدی عمده، کانون‌ها و مراکز فرهنگی در شهریور ماه برگزار شد.

نشاسته گر افزود: مرحله اول برنامه اختصاصی مهر عاطفه ها در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ شهریور ماه همزمان با سراسر کشور در پایگاه‌های کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، بسیج، مساجد و میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار شد و مرحله دوم این مناسبت ملی نیز در روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه با محوریت مدارس و مساجد برگزار می شود. 

وی با بیان اینکه ۲۲۰ هزار پاکت جمع آوری وجوه نقدی مهر عاطفه ها در مدارس سراسر استان توزیع شده است، یادآور شد: مردم نیکوکار استان یزد در مرحله اول مهر عاطفه ها در سال جاری ۵۰۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند، ۲۸۰ میلیون تومان از این کمک ها در قالب کالا بود .

نشاسته گر افزود: نیکوکاران یزدی با مشارکت پرشور در جشن ملی عاطفه های سال ۹۵ رشد ۹۰ درصدی کمکهای نقدی را در این رویداد ملی رقم زدند و موفق به کسب رتبه نخست کشوری شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.