یک عضو کنگره آمریکا در پیامی اعلام کرد که تنها استعفای ترامپ می‌تواند باعث تنش‌زدایی میان آمریکا و کره شمالی شود.

تنها استعفای ترامپ می‌تواند باعث کاهش تنش با کره شمالی شود

به گزارش قدس آنلاین، تد لیو، یکی از اعضای جمهوری خواه کنگره از ایالت کالیفرنیا روز گذشته اعلام کرد تنها چیزی که می‌تواند باعث تنش زدایی میان آمریکا و کره شمالی شود استعفای دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا خواهد بود.

وی در پاسخ به این توییت ترامپ که نوشته بود دیپلماسی در کنترل برنامه‌های هسته‌ای و موشکی کره شمالی شکست خورده نوشت: تنها یک اقدام نتیجه خواهد داد.

لیو در توییتر نوشت: دونالد ترامپ عزیز، آن اقدام استعفای شما خواهد بود؟ مطمئنم که ژنرالهایتان به شما گفته‌اند که هیچ گزینه نظامی خوبی علیه کره شمالی وجود ندارد.

ترامپ بارها اعلام کرده که آمریکا گزینه نظامی را برای واکنش به تهدیدات پیونگ یانگ همچنان بر روی میز دارد. و در حالیکه واکنشهای دولت ترامپ همواره بر اعمال تحریم‌های سنگین علیه کره شمالی متمرکز بوده اما خود وی با ادبیات خاصی به تهدید پیونگ یانگ پرداخته است.

به عنوان مثال ترامپ در جریان یک سخنرانی در ماه گذشته گفته بود که آمریکا ممکن است مجبور به نابودی کامل کره شمالی شود. «مرد موشکی» نیز لقبی است که ترامپ در توئیت‌های اخیر خود از آن برای اشاره به «کیم جونگ اون»، رهبر کره شمالی استفاده می‌کند.

وی چند روز پیش نیز در حساب کاربری‌اش در توئیتر نوشت: «من به رکس تیلرسون، وزیر خارجه خارق‌العاده‌مان گفتم که با تلاش برای مذاکره با 'مرد موشکی کوچک' دارد وقتش را تلف می‌کند.»

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.