اهواز_طرح بسیج نظافت عمومی با مشارکت تمامی دستگاه های اجرائی، مردم و سازمان های مردم نهاد برگزار می شود.  

بسیج نظافت عمومی شهر بهبهان انجام خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی فرمانداری بهبهان، سرپرست شهرداری بهبهان در ابتدای جلسه هماهنگی این طرح بسیج نظافت عمومی گفت: در بهبهان روزانه یک و نیم تن زباله تولید می شود که سرانه تولید زباله برای هر نفر حدود یک و نیم کیلو می باشد و این از مقدار معین جهانی بسیار بالاتر است.  

مسعود دائی زاده در ادامه افزود : بخشی از مشکلات زباله های سطح شهر به شهروندان بر می گردد که باید تلاش کرد تا با فرهنگسازی عمومی  مشکلات به حداقل برسد.

وی اظهار داشت: در همین راستا در سال گذشته و امسال در ایام عزاداری محرم با نصب ماکت در سطح شهر و توزیع کیسه زباله در میادین و بین هیئت ها اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

در ادامه جلسه علی مظفری فرماندار شهرستان بهبهان ضمن تاکید بر حفظ نظافت شهری و اهمیت این موضوع بر سلامت شهروندان گفت : هدف از اجرای این طرح مشارکت عمومی برای حفظ پاکیزگی شهر می باشد.  

وی گفت : خدمت به مردم توفیقی است که خدای متعال بر عهده مسئولین و خدمتگزاران نظام قرار داده است.  مسئولین باید خود را بدهکار به مردم بدانند و همه تلاش خود را برای رضایت شهروندان انجام دهند.

فرماندار بهبهان در ادامه افزود : در اجرای این طرح محدوده شهری به نقاط مختلف تقسیم که هر نقطه به یک دستگاه واگذار شده و مسئول دستگاه نیز به عنوان شهردار افتخاری آن منطقه در زمان اجرای طرح انتخاب می گردد.

مظفری بیان کرد: این طرح به مدت یک هفته در نقاط مختلف شهر از ساعت ۸ صبح الی ۱۰ شب ادامه خواهد داشت. همچنین از کلیه دستگاه های شهری خواستار همیاری و همراهی با شهرداری در نظافت و پاکیزگی محیط شهری شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.