بنابر اعلام دبیرخانه هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه «حسنات» تاکنون یک هزار و ۵۲۵ اثر در دبیرخانه این جشنواره ثبت و مهلت ثبت آثار نیز تا اول آذرماه تمدید شده است.

ثبت ۱۵۲۵ اثر در دبیرخانه جشنواره هفتم/ مهلت ثبت آثار تمدید شد

به گزارش قدس آنلاین، فراخوان هفتمین دوره از جشنواره «حسنات» ۱۵ مرداد ماه سال جاری اعلام و تا پایان مهلت مقرر مصادف با ۱۵ مهر ماه بیش از یک هزار و ۵۲۵ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.  

بر اساس تفکیک آثار ثبت شده ۵۲۰ اثر در بخش داستانی، تعداد ۳۰۲ اثر در بخش مستند، تعداد ۱۱۲ اثر در بخش پویانمایی، تعداد ۴۱۳ اثر در بخش فیلمنامه و تعداد ۱۷۸ اثر در بخش هر شهروند یک فیلم کوتاه در دبیرخانه این جشنواره ثبت شده است.  

شرکت کنندگان در این دوره از جشنواره به منظور کسب اطمینان از ارسال اثر خود به دبیرخانه بایستی با مراجعه به سایت جشنواره از آخرین وضعیت اثر خود آگاهی یابند.

رسول صدرعاملی دبیر جشنواره اعلام کرد که مهلت ارسال آثار تا اول آذرماه ۱۳۹۶ تمدید شد.

آخرین مهلت ارسال اثر در بخش مسابقه «هر شهروند یک فیلم کوتاه» نیز تا اول بهمن ماه ۱۳۹۶ اعلام شده است و در این بخش علاقمندان می توانند آثار خود را که با استفاده از تلفن همراه و یا دوربین خانگی و حداکثر به مدت زمان پنج دقیقه تهیه کرده اند و به دبیرخانه جشنواره بر اساس مقررات این بخش که در سایت اطلاع رسانی جشنواره به آدرس hasanatfilm.ir است، ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.