رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا در واکنش به حمله لفظی ترامپ علیه خود اعلام کرد: باعث ننگ است که کاخ سفید به آسایشگاهی مبدل شده است؛ گویا امروز صبح یکی از مسئولان آسایشگاه حضور نداشته است.

باعث ننگ است که کاخ سفید به آسایشگاهی مبدل شده است

به گزارش قدس آنلاین، «باب کورکر» رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا لحظاتی پیش به اظهارات توهین آمیز دونالد ترامپ رئیس جمهور و هم حزبی اش علیه خود واکنش نشان داد.

رئیس کمیته روابط خارجی سنا در این باره اعلام کرد: باعث ننگ است که کاخ سفید به آسایشگاهی مبدل شده است.

وی ادامه داد: گویا امروز صبح یکی از مسئولان آسایشگاه در شیفت خود حضور نداشته.

ماجرا از آنجا آغاز شد که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا ساعاتی پیش با حمله لفظی به رئیس کمیته روابط خارجی سنا اعلام کرد: سناتور «باب کورکر» به من التماس کرد که از او برای انتخاب مجدد در «تنسی» حمایت کنم. من گفتم نه و او هم کناره‌ گیری کرد. (او گفت که بدون تائید من نمی‌ تواند پیروز شود.)

«دونالد ترامپ» ادامه داد: وی همچنین می‌ خواست وزیر خارجه شود، اما من گفتم نه، متشکرم. او تا حد زیادی بانی توافق وحشتناک با ایران است.

وی در ادامه افزود: در نتیجه انتظار دارم او در برابر برنامه‌ های ما مانع‌ تراشی کند. او حتی جرأت نداشت تنها در انتخابات شرکت کند.

لازم به ذکر است، «باب کورکر» رئیس کمیته روابط خارجی سنای این کشور و از جمهوریخواهان ایالت تنسی چندی پیش اعلام کرده بود که در انتخابات سال ۲۰۱۸ سنا شرکت نخواهد کرد.

ادعای مضحک ترامپ درباره نقش این سناتور در برجام نیز گاف بزرگی برای وی به شمار می آید؛ چرا که کورکر رهبر مخالفان برجام در سنا بود!

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.