قم- فرمانده نیروی انتظامی گفت: قرارگاه اربعین از ماه‌های گذشته در نیروی انتظامی فعال شده و این قرارگاه آماده ارائه خدمت به زائرین در ایام اربعین است.

آغاز فعالیت قرارگاه اربعین در نیروی انتظامی

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین اشتری عصر امروز در حاشیه مراسم افتتاح مرکز پژوهشی دین و امنیت در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار خود با آیت‌الله اعرافی اظهار کرد: طی این دیدار تفاهم‌نامه‌ای بین نیروی انتظامی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه به امضا رسید.

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم که از ذخیره‌های معنوی در حوزه‌های علمیه برای رسیدن به اهداف عالی نیروی انتظامی استفاده کنیم، رهبر معظم انقلاب فرمودند که نیروی انتظامی باید در تراز نظام جمهوری اسلامی و دولت و حکومت اسلامی باشد، برای رسیدن به این هدف بزرگ باید از منابع دینی استفاده کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: امیدوار هستیم با تفاهم نامه‌ای که با مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه امضا کردیم، بتوانیم به اهداف عالی نیروی انتظامی برسیم و این تفاهم‌نامه شروع خوبی برای این کار باشد.

سردار اشتری با اشاره به مرکز پژوهشی دین و امنیت، تبیین کرد: این مرکز به همت فرمانده نیروی انتظامی استان قم راه‌اندازی شد، مرکز پژوهشی دین و امنیت می‌تواند مرکز خوبی برای تحقق اهداف نیروی انتظامی در بُعد دینی و معرفتی باشد.

وی یادآور شد: به دنبال بهره بردن از اساتید، علمای بزرگوار و مراجع عظام تقلید برای ارتقای روحیه انقلابی نیروی انتظامی و به کارگیری مبانی دینی در ماموریت‌های این نیرو هستیم و مرکز پژوهشی دین و امنیت می‌تواند مرکز خوبی برای ارتقای مبانی دینی در نیروی انتظامی باشد.

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: ایجاد مؤسسه فرهنگی هنری شهدای نیروی انتظامی در استان قم کار ارزشمندی است که توسط معاونت نیروی انسانی و امور ایثارگران و جمعی از افراد علاقه‌مند به این عرصه صورت گرفت، نیروی انتظامی ۱۳ هزار شهید تقدیم اسلام کرده است و هدف مؤسسه شهدای نیروی انتظامی شناساندن این شهدا به مردم و استفاده از روحیات شهدا است.

سردار اشتری در پایان متذکر شد: قرارگاه اربعین از ماه‌های گذشته در نیروی انتظامی فعال شده و این قرارگاه آماده ارائه خدمت به زائرین در ایام اربعین است، از زائرین می‌خواهیم که به توصیه‌های نیروی انتظامی توجه کنند و مدارک لازم را همراه خودشان داشته باشند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.