تبریز- استاندار آذربایجان‌شرقی با تأکید بر لزوم شفاف‌سازی برنامه‌های نرم‌افزاری تبریز ۲۰۱۸ گفت: با توجه به عضویت ۵۷ کشور اسلامی در سازمان کنفرانس اسلامی، می‌توان با همکاری کشورهای عضو رویدادهای مختلف فرهنگی و ورزشی را در تبریز برگزار کرد که این امر موجب حضور گردشگران خواهد بود.

اصلی‌ترین محور برنامه‌ها در تبریز ۲۰۱۸ جذب گردشگر خارجی است

به گزارش قدس آنلاین، مجید خدابخش بعد از ظهر امروز در نشست ستاد هماهنگی تبریز ۲۰۱۸ با بیان اینکه از لحاظ سخت‌افزاری برنامه‌های مشخص‌ شده در تبریز ۲۰۱۸ خوب بوده و در جای خود باید ادامه یابد، اظهار داشت: در کنار برنامه‌های سخت‌افزاری باید بحث‌های نرم‌افزاری نیز مشخص‌شده و شفاف‌سازی شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه تبریز به‌ عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام انتخاب‌ شده، روش‌های معرفی تبریز در بین کشوری اسلامی باید به‌ عنوان اصل محوریت موضوع مورد توجه قرار گیرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی تأکید کرد: با توجه به عضویت ۵۷ کشور اسلامی در سازمان کنفرانس اسلامی می‌توان با همکاری کشورهای عضو رویدادهای مختلف فرهنگی و ورزشی را در تبریز برگزار کرد که این امر موجب افزایش گردشگران خواهد بود.

وی در ادامه با تأکید بر توجه به برنامه‌ریزی بیشتر بر روی مسائل نرم‌افزاری بیان کرد: شرایط باید به نحوی باشد که مسافران با آرامش خاطر به استان سفر کرده و با رضایت از استان بروند چرا که این مسئله به‌ نوعی موجب تبلیغ تبریز در دیگر کشورها خواهد شد.

خدابخش با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای برگزاری رویدادهای ورزشی در تبریز ۲۰۱۸ گفت: در پی گسترش روابط و برگزاری رویدادهای ورزشی و فرهنگی در راستای تحقق تبریز ۲۰۱۸ با توجه به جذب گردشگران در استان موجب رونق گردشگری و توسعه اقتصادی استان خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در کنار جذب گردشگرهای داخلی با توجه به انتخاب تبریز به‌ عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام باید اصلی‌ترین محور برنامه‌ها در تبریز ۲۰۱۸ جذب گردشگر خارجی باشد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.