اصفهان - رئیس شورای شهر اصفهان با اشاره به اینکه روزانه ۲۸ هزار نفر با یک هزار و ۷۴۰ سرویس حمل و نقل وارد اصفهان می‌شوند، گفت: روزانه ۱۱ خانوار به اصفهان مهاجرت می کنند.

روزانه ۱۱ خانوار به اصفهان مهاجرت می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، فتح‌الله معین پیش از ظهر یکشنبه در هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه اکنون وارد فاز جدیدی از مدیریت شهری در اصفهان شده‌ایم، اظهار داشت: امیدواریم با همکاری خوب شهرداری و شورای شهر به نقاط خوبی در توسعه شهر اصفهان دست یابیم.

وی با بیان اینکه حضور و فعالیت افراد متخصص در شهرداری ضروری است، تصریح کرد: در شورای شهر اصفهان چنین ظرفیتی وجود دارد که باید مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس شورای شهر اصفهان در ادامه با اشاره به بزرگداشت هفته نیروی انتظامی نیز ابراز داشت: بدون شک وجود نیروی انتظامی یکی از نیازهای مدیریت مطلوب شهری است و مردم در زندگی روزانه خود باید احساس امنیت کنند، البته به لطف خدا این مهم تا حد زیادی در شهر اصفهان تامین شده است.

وی با تاکید بر لزوم همکاری بیشتر پلیس راهور برای بهبود ترافیک شهر اصفهان اضافه کرد: البته در گذشته این همکاری وجود داشته اما ضروری است که این روند با شدت بیشتری ادامه یابد.

ردیف بودجه‌ استفاده از فناوری‌های نوین در شهرداری اصفهان تعریف نشده است

معین استفاده از فناوری‌های نوین در مدیریت شهر اصفهان را یکی از بهترین راهکارهای مدیریت شهر عنوان کرد و گفت: این در حالی است که تاکنون برای این نوع مدیریت اعتباراتی در ردیف بودجه‌های شهرداری تعریف نشده است.

وی با اشاره به روز جهانی کودک و با اشاره به اینکه  طی سال‌های اخیر همه توان خود را برای اینکه اصفهان شهر دوستدار کودک باشد را بکار گرفتیم، تصریح کرد: از این پس نیز باید نسبت به اقشار مختلف جامعه توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه به منظور جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر اصفهان باید توجه و رسیدگی به روستاهای اطراف مورد توجه باشد، گفت: باید قبل از رسیدگی به شهرها توجه به روستا ها در اولویت باشد.

وی با اشاره به اینکه شهر اصفهان تنها پنج درصد از مساحت استان اصفهان را به خود اختصاص داده است، افزود: ۶۴ درصد از مساحت اصفهان در حریم و ۳۶ درصد آن محدوده قانونی شهر است.

معین با اشاره به اینکه روزانه ۲۸ هزار نفر با یک هزار و ۷۴۰ سرویس حمل و نقل از دیگر شهرها و استان‌ها وارد اصفهان می‌شوند، ابراز داشت: همچنین روزانه ۱۱ خانوار به شهر اصفهان مهاجرت می‌کنند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.